Щоб вижити

Галина Пагутяк: литературный дневник

Христа розіп"яли би у всі часи, коли б він не прийшов.Це - беззаперечна істина.Можна знову і знову описувати його пришестя і все складатиметься саме так, як дві тисячі років тому.Уже декілька днів мене жахає ця думка, не знаю, чому.Може, під впливом роману Володимира Короткевича "Христос приземлився в Городні", який я зараз читаю.Радще він став приводом замислитись над цим.Насправді я бачу, як мало залишилось людей, здатних любити щось окрім власного добробуту.Вони здатні на все, щоб тільки вижити, і будь-яка правда про те, що вони нікчемні боягузи, викликає в них ненависть.
Месію не народять знедолені бідністю чи багатством.Для того,щоб він прийшов, потрібно пройти випробування як багатством, так бідністю, як свободою, так неволею, і залишитись при цьому собою.
Сама я не вірю в казки про месію, який прийде хтозна-звідки.Тому мені близькі думки катарів, що в цьому світі неможливо спастися.



Другие статьи в литературном дневнике: