Домашня бiблiотека

Галина Пагутяк: литературный дневник

Книжки, які я перечитувала десятки разів у дитинстві.Деякі з них досі в селі.Дитячих книжок у мене не було, то я читала історичні романи.Опільський, Мордовець," Фараон" Пруса...А ще підлітковий роман про Марко Поло.Книжки позичали батьки, деякі з них так і пропали.Ага, ще "Неопалима купина" Сергія Плачинди, згодом заборонена.Зачитані до дірок Квітка-Основ"яненко і Нечуй-Левицький.Ювілейний "Кобзар" 1961 року, який мама привезла з Канева.Одне слово, здорове читання.
У нас були старі підручники з історії, деякі зникли, а решту я перевезла до Львова і вони ще знадобились моїй дочці в університеті, бо справді були добрі.Старезний німецко-російський словник 1947 року, хрестоматія для читання з історії Греції й Риму.Книжки знаходились у книжковій шафі.Внизу були всілякі папери, серед яких я іноді знаходила щось давно нечитане.Або мені снилось, що знаходжу.Добра книжка завжди була м"яка, пошарпана, з витертими палітурками.Я й досі віддаю таким перевагу.
Усе життя мене мучив книжковий голод, як іншим дошкуляє відсутність спілкування.



Другие статьи в литературном дневнике: