Цiлу нiч падав дощ...

Галина Пагутяк: литературный дневник

Цілу ніч падав дощ і нарешті пробудив землю.Я виглянула у вікно й побачила зелену траву.Тепер є на чому спочити втомленим очам.
Таке саме повільне оновлення відбувається і в мені.Я не можу спілкуватись з тими самими людьми,наче мала з ними довгу-предовгу розмову і тепер потрібно зробити перерву. Не можу писати так, як раніше.Образно це можна пояснити, наче паузу між весною і зимою.Та навіть тіло почало поводитись не так, як раніше.Надто довго я хворіла.Можливо, подібні речі відбуваються не тільки зі мною, а й з цілим Всесвітом.Єдине, що можна зробити - це відпустити усі ті процеси, нехай діється те, що діється, хай навіть йде до гіршого.
Погано те, що сни більше не підказують мені, куди йти.



Другие статьи в литературном дневнике: