Диалог.

Валерий Ветер: литературный дневник

С Валентином Гладких. (Доцент в Київський національний університет імені Тараса Шевченка)
- Валентин, только что слушал и смотрел твой спич на Ньюсван. Скажи, ты человек честно мыслящий? Не спеши отвечать, потому что у подавляющего большинства обитателей этой матрицы ум "с лукавинкой". Их отличие от себе подобных лишь в процентном соотношением лжи к общему количеству произрождаемой ими информации... Прочти мой последний пост, и если захочешь, сделай мне запрос.
- Я з Донбасу тому не треба втирати мені про громадян, які повстали проти антиконституційного перевороту»... І я якось не помітив момент коли ми перейшли на ти
- Валентин, не парься, брат. Я со всеми "от первого лица к Первому" Как в Библии и сказках. Я не хочу тебе быть противником, но скажу, что Восток никогда не был пробандеровским и пронатовским. Согласен? А его пытались нагнуть, переломить силой... Кстати, я тоже был против переворота, против этой заказухи и совместного творчества "любих друзів"... Це погано?
- А я з Донбасу і завжди був проти рашкі і совка. І що?
- Та нічого. Не ти один такий. Петро Порох також проти... "Остаточно прощавай" ; Але куди?
- Таких абсолютна більшість, бо люди хочуть жити так як у цивілізованому світі. А рашка цього запропонувати не може.
- Некрасиво вийшло з цим антиконституційним заказним дійством.. Януковича підставили. а він повівся...
- Ви ностальгуєте за совком - ок, ваше право...
Януковичу казали йти на вибори. Це абсолютно конституційно. Він позбавив людей вибору.
- Та ні, я не ностальгую. Я просто читав Тараса Шевенко, його щоденник. Знаю, хто йому виявився справжніми друзями.
- Лугандійців і кримчан ніхто вибору не позбавляв... йти на вибори і обирати нового.
- Янукович дав згоду на дострокові вибори. Янукович - законний президент. Це якщо мати на увазі Конституцію. А ті, хто зробив цей злочин - не законні. ...Я не зрозумів... Який у твоїх земляків залишився вибір, коли в Києві злочинці захопили владу? Ти ж чесний хлопець? Тоді відповідай. Питання просте.
...Як це "йти на вибори", коли їх організатори - злочинці? Що ти таке кажеш, брате? Вони що, вівці? А те, що ті післямайданні вибори були фейковими, підтверджує їх результат. Майдан що волав? Геть олігархів! А вибрали кого? Найголовнішого олігарха-крадія, який довів країну до стану жебрачки.
Твоє ставлення до цього питання на сьогоднішній день не розділяє три четверті українців, що віддали свій голос за "Голобородька". І це незважаючи на п'ятирічну русофобську (та антирадянську) пропаганду, яку втокмачувала українцям влада "євроінтеграторів"- брехунів.
- ГГГГ ) це вам так лише здається )))) не бачу жодного взаємозвязку між симпатіям до зе і до рашистів
- А ти подумай, глибше замислись. "рашист" - штучне слово від націоналістів-порохоботів. Я такого не знаю.
- рашисти - це люди які сповідують ідеологію рашизму - агресивною політики рашкі щодо нав язування міфів русскава мира. Алюзія на фашизм ) ...А що Погребінський заперечує факт анексії криму чи збройної агресії рф проти України в ОРДЛО? ні ) не заперечує ) Він надто розумний щоб заперечувати очевидні речі.
- Він просто не хоче мати проблеми з СБУ. Я ніяої агресії не бачу, тому що її немає. В Крим, як і в Россію, їздять українці без будь-яких проблем. Який же то агресор, якщо він дає змогу заробляти гроші нашим людям та без будь-яких проблем привозити їх додому? Якби не було злочину у 2014 році, Крим та Донбас залишався б у складі України. Власне я вважаю, що Крим - не російський і не український. Він - радянський. Наш...
Немного истории. Мой город - Кировоград. Основан Елизаветой, российской императрицей, как форпост против крымских татар, которые периодически совершали набеги на южные окраины Российской Империи со всеми вытекающими последствиями. Мужчин убивали, женщин продавали туркам. Так было до тех пор, пока полуостров не был Россией отвоёван у этих дикарей. С тех пор наши края начали активно обживать люди. Кстати, как тебе известно, наши запорожские козаки тоже были на службе у российской императрицы. И в этом ничего зазорного я не вижу.
- А московські царі були на службі у золотої орди )) і що з того? все міняється. Сагайдачний також робив набіги на Крим.
- Ну да, были. А причина? Причина - в междоусобице наших князей.
- ...і москву палив. і що з того. живете міфами совкової історії )) ну ну )) давайте про братські народи )))) про велику перемогу ))) ГГГГ )) добраніч )
- Виходить, що свої палять своїх. Як княгиня Ольга спалила Коростень.
- А древляни не були для полян своїми. і рашисти для мене не свої. Так само як і я не свій для лугандійців.
- Звідки я знаю, що ти не марсіанин? Надобраніч...
Все це забобони. Насправді є люди з совістю, а є без совісті. Все інше - від лукавого... Прийде час і ти усвідомиш, що сприймав цей світ у спотвореному стані. "Свої" насправді виявляться чужими, а чужі - своїми. Ти не філософ? Хтось з відомих мислителів сказав. що якщо людині не притаманне філософське мислення, вона нічим не відрізняється від... Тої тварини, сало якої так люблять "щирі українці".
- Ну звичайно, ви ж носій істини ))) а всі інші помиляються, якщо не поділяють вашої рашистської пропаганди )))
- Та бачили ми вашу порохоботовську пропаганду на протязі 5 років - наїлися.... Мій народ сказав твоїм "любим друзям" - пішли ви з нею в... Чи не так?
...Несмотря на вашу пропаганду (а Я ведь предупреждал Петра Вальцмана в 2014 году, имеются вещ. доки) люди проголосовали за комика - лишь бы не за этого хренового "евроинтегратора" со своими личными фабриками-заводами, СМИ, судами... И ты решил стать его марионеткой, Валентин? Не на того поставил. ...Учись у Кивы ; Хотя, нет. будь уж верен этому томасодателю, новоявленному "крестителю"-буржую, до конца.
P.S/ Ты тоже носитель Истины. Да только завалена Она всякой фигнёй. ...Раздупляйся побыстрее, пока Я здесь.



Другие статьи в литературном дневнике: