Моi сексуальнi привiтання для Мишка Лапiна

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
Фото сделано 10.03.2016


МОЙ ПЕРЕВОД С http://www.proza.ru/2014/09/18/458


1.

Ну прийшла Я!

Не стала чекати твоїх пошуків мене у парку.

І як мені помітити, що ти о*** і п ***?

Фото немає((((
З цього важко судити про миловидність і інші чоловічі принади.

Те що зустрічала це точно!
А що толку!
Вони мене не помічали.
Зате зараз так і липнуть на усіх сайтах.
Щей готові на руках носити і прямо до загсу.

"Але я ніколи нікого не любила
І навіть майже нікому не давала "

Це точно!
Клянуся, що 30 років мала тільки двох чоловіків і вже два роки суха, як вобла.
І що цікаво... не пахну і не смердю)))
Якщо у тебе є зуби, можеш мені посміхнутися.

Я?

Не можу, а то потім спати не зможеш.
Наснюсь і надзюрлишь!

Чому?
Від страху, що така чарівна і беззуба.

Не знаю, як до долу, а з ліжка точно впадеш.

Злетіти?
Ну це занадто.
Таких крайнощів не треба.

Гаразд, якщо не передумаєш, то де-небудь перетнемося.

Поки, милий!


2.

Мишко! (((
Це я знову власною персоною!
Ти там щось про рожеві окуляри віщав!
У мене таких немає!
А мені можна такі?
А то... Світ жахливий справді!
Я не зрозуміла, а навіщо тоді вони мріють про принца!
Якби її не... то принци перевелися б!
Ось, Мишко, одного не зрозуміла, а навіщо її на небі малювати?
Навіщо?
Щоб народжувати дощ, сніг і інші катаклізми?
Тоді це точно, що... Життя влаштоване по-б***.
І нічого кращого не придумати, як не сказати, що... Ми підемо у інші степи!
А фарби я так зрозуміла ти приніс і що цікаво сам малювати її не хочеш, а вирішив товариша надолужити(((
І що потім на неї потрібно ще й молитися, коли дме синій-синій вітер над сивими хмарами.
І що правда при будь-якій погоді допоможе і надішле зцілення?
І навіть на питання відповість?
Так вона ще і розмовляти може?
А це у твого товариша... тупа пика випромінює ніжний трепет?
Видно фарби твоєї надихався, коли ЇЇ малював!
Ось про... годинник забуття не зрозуміла... це що і де таке відбувається?
Сни таємничі сняться?
І кому?
Тобі або товаришеві?
... Навіть слиновиділення можна більше не соромитися?
А на кого вони виділяються?
На ТУ, що ви спільними зусиллями на небі намалювали?
Мишко, а що це за таке братство непорушне і де можна з ним перетнутися?
Так це у якомусь старовиному абатстві знаходиться?
І хто вам ключі від його дверей дав?
Ви їх не сперли у тій, що на небі намалювали?
Вона що зробила?
Подарувала вам їх, щоб ви її у спокої залишили?
Круто!
Так ти йому що локшину на вуха вішав?
Ти ж сам он казав, що... розміняли твої вуха на порожні розмови!
І головне бажаєшь його на прудконогому коні відправити на війну у гори?
Це навіщо?
Щоб не заважав самому НЕЮ милуватися?
Ну правильно-фарби ж твої!
Значить і портрет на небі тобі належить!
По-іншому не буває?
Це точно, що по-іншому і бути не може!
Світ жахливий справді!
Ти це тільки зрозумів?
А де ти раніше був і жив, коли життя проходила одним екстазом?
Адже над всім п*** сяє!
Горезвісним мідним тазом!

Ну і що робити будемо?
Може підемо подалі від цього мідного таза?
А я звідки знаю куди?
Ти розумний!
Ось і міркуй, куди ховатися будемо!


3.


Мишко, привіт!
Це знову Я!
Ні, я блондинка не справжня!
Я мілірована!
Мені пораду розумні люди дали, що я так краще буду впливати на чоловіче населення.
Сигарету?
Мишко, Мінздрав усього світу переконливо радить припинити вживати цю згубну прівичку- красти у себе і у населення кисень!
А ти тут у парку на лавочці блондинок спостерігаєш?
І багато так на спостерігав?
Так посунься і я теж помилуюся їх витонченими стегнами!
А що не можна?
Тобі значить можна, а мені шиш?
Так краще сиди і мовчки спостерігай, а то з лавки скину!
У мене і попа і живіт великі і сильні!
Он, дивись...
... Йде блондинка по доріжці,
Витончено стегнами петляючи!
У нії очі сіамської кішки,
А рот морського папуги!

Мишко, а як виглядає цей морський папуга?
Де його можна побачити?
Дивись у неї...
... Між пальців тліє сигаретка.
Над головою сяє сонце!
Таке відчуття, що німфетка
Чарівної феєю обернеться!

Мишко, це як?
Обкуриться і чудити почне!
Головне, щоб битися не почала, що ми за нею підглядаємо, як папараці за Машею Малиновською!
А потім візьме і скаже, що...
... Ми не гідні
Сидіти з пляшкою пива у парку
І насолоджуватися видом дупи!
Закрийте очі, людці жалюгідні!

Гаразд не обурюйся, що не твоїми словами базікаю!
Ти ж не один, а зі мною!
Бач яка!
... Жест пальцем виставила безсоромно!
Усмішку вискалила страшну таку!

Мишко, та ну її!
А то у мене від неї вже печія, а я пиво не пила, як ти!
Мишко, а може вона глюк?
Ти ж казав, що вона...
... І полетить гуляти по дахах,
Милуючись відображенням у калюжах!

Це як вона зробить?
Ти не знаєш і з цього сидиш тут і чекаєш, коли ж це диво трапиться?
І довго чекаєш?
Скільки?
Усе життя!
Ні, Мішко, я стільки чекати не можу!
Мені ніколи!
Я пішла!
Коли дочекаєшся, то скинь СМС і я повернуся!
ОК.


4.


Зачинились ми з Мішком один від одного, але Листоноша не така проста.
Дізналася вона, що Мишко намислив засвітитися на нудистському пляжі.
І що цікаво так те, що зробив це у розпал робочого дня.
Де Мишко працює?
Він про це фабулянцам не повідомляв!
Навіщо пішов туди?
Перевірити свою потенцію!
Перевірив?... запитали  Листоношу фабулянци.
Перевірив!
Там стільки попок і цицьок!
А він вперше туди прибув.
Треба було заспокійливого з собою узяти... бананів поїсти, каркаде попити!
Там на пляжі народ просто радий один одного бачити у чому Бог у світ пустив!
П'ють, курять, світ собою лякають.
У хвилях відмочують, що вдома не відмочується.
А один місцевий кореш Міші так і сказав, що наступного разу приходь і усе буде окей!
Звикнеш, брат!
Так і сказав!
Мишко йому дулю показав і сказав, що не збирається звикати до таких звичок.
Скандалити?
Він додому пішов скандалити.
А на цей пляж він більше ні ногою і ніякою іншою частиною тіла світитися не прийде)))


18.03.2018