12. Лист до Вiриноi Мами

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
На фото актриса, що граэ роль Віриної мами.. Ірина Белоконь.


Вєрка Сердючка лежить на канапі і їсть вареники з вишнями.
Вона з нудьгуючим і сумним виглядом кидає вишневі кісточки у телевізор.
Там у запису на касеті Віра дивиться свою перемогу на Євробаченні.
Ну і що, що друге місце, он деякі третього не отримали.
Як же давно це було!
Жах!
Це вона на стільки постаріла?
Від цієї думки Вірі стало погано, а тут ще Мама пришльопала у цих своїх диких шльопанцях.
Віра вирішила все-таки дізнатися, де Мама узяла це диво виробів людських рук.

-Мамо! Скажить мені, а де ви узяли такі кльові панталети?

Мама гордо подивилася на свої ноги і відповіла:

-Це мені Червоний Кепель подарував.
Казав, що дуже шкодує, що не став моїм зятем.
Учора, перед від*їздом, заходив.
Передавав тобі повітряний поцілунок.

Віра здивувалась цьому тексту від Мами:

-Який поцілунок?
Це що ще за хрень така?
Образився він)))
Кепка... у нього ще на мене не виросла.
Він видно не тільки у матір свою, але і в тата Вовка.
Мамо, а ви шо правда чекали вид мене онукив-вовченят?
Ця Листоноша такого набрехала, а ви їй повірили.

Віра вимкнула телевізор і запитала Маму:

-Мамо, а чого це ви вдома?
Ви ж збиралися у гості до Пилипа, чи він передумав вас запрошувати?
Відразу кажу, що я з Вами до нього не піду.

-Вірочка, доню, а що трапилось? Він просив, щоб і ти прийшла.

Віра зручніше вклалась на софі і знову стала їсти вареники з вишнями.

-Мама, я там нічого не забула.
Він минулого разу мене запросив, а виявилося, що його діти думають, що я зубна фея.
Вони це вирішили із-за моєї Зірки.
Тепер його діти просять Філю, щоб він подарував їм мене.
Мамо!
Я у шоці!!!
Треба терміново міняти імідж, що робити?

Мама сумно промовила, що не знає, що їй тепер робити.

Раптом різко задзвонили у двері.
Двінок виявився таким несподіваним, що Вірка впала з софи на підлогу і ледь не вдавилася вареником.


-Це, що за сигнали SOS!
Мама кого ми чекаємо?
Скажіть мене немає вдома.


Мама пішла відчиняти двері.
Через хвилину Мама радісно вбігла у кімнату.


-Вірочка! Нам телеграма і лист з сімома гербовими печатками.


Віра здивовано:


-О, це так номер!
Я таке майже сто років не отримувала.
Це хто ж так мене кохає, що таку радисть удружив?


Віра бадьоро піднялася з підлоги, випльовуючи вишневі кісточки.


-Мамо, це мій лист. Дайте, я сама вмію читати!


Мама пригорнула диво-лист до своїх таємних грудей.
Чому таємних? Ніхто так і не зміг побачити їх розмірів.


-Доню, але на ньому написано, що мені.


Віра сторопіла і перепитала:

-Як це Вам?
Де написано, а ну покажить?...
Точно...І хто це Вам пише?
Знову якийсь бідний племінник, з проханням влаштувати стриптизером у Тарзанов клубешник?
Скільки їх вже там з*являється на сцені?
Скільки?
Мамо женіть їх всіх, а то Тарзан не тільки Вас, але і мене не покличе на своє шоу...
Так читайте швидше, а то разізлюсь.

Мама починає читати:


-Мамо, добрий вечір, або ранок!
Мені звідси не видно.
Як там Віра?
Не хворіє, не хандрить?
Як концерти, збори є?

Віра обурюється:

-Це кого таки факти цикавлять?
Ну, чого, Мамо, ви замовкли, читайте далі.
Я мовчу... я мовчу!!

Мама читає далі:

-А у нас стільки новин, що тільки диву даюся звідки вони беруться.
Нам терміново потрібен Міністр транспортних засобів, а то тут у цьому Навколо Сміховому світі твориться не зрозуміло що.
Так, Верунь, скажу відразу, що Кепель поїхав у Париж.
Виявляється його батя там ресторатором став.
Він прочитав мою казку і сам своєму чудо-синові подзвонив.
Як довів, що він його батько?
У подробицях розповів про ніч кохання з Шапкою.
Так Кепель невідомо якими шляхами зробив закордонний паспорт і відлетів сьогодні вночі.
Вже напевно з батьком обіймається.
Чому Сірим Вовком?
Він там у Франції знайшов Русалкину рідню і прикупив у них того дивовижного зілля.
Так що там у Парижі живе постаріла копія Сашка Реви.
Ти, Верунь, поки не дзвони Реві, не лякай.
Він від минулого разу ще не відійшов.
Цей Воля йому таких страшилок про мене розповів, що Слипаков спочатку хоче з*їздити у П*ятигірськ, щоб у родні дізнатися про засіб приготування Горохової радісті.
Мартиросян  його особисто про це попросив.
Він повинен усій резидент-команді привезти бідон самогону на пробу.
Ага!
Мартиросян і усі його кавказькі брати м*ясо на шашлик замочили, чекають Семенового тріумфального прибуття у Камеді Клаб.
Уявляєш, яка пиятика буде!
Там вже аншлаг на два роки уперед.
Мені запрошення?
Ні, не отримувала.
Воля шельмец видно боїться конкуренції.

Гаразд, Мамо і Віра, розповідаю далі.

Транспорт по Царству їздить куди хоче.
У Вірші і Проза ніхто ні на чому не їздить.
Всі сидять по своїх домівках і пишуть, пишуть і пишуть.
Авторам ніколи на машинах їздити, вони у реальному житті це достатьньо роблять.
А, ось у Навколо Сміховому світі є самородки у цьому бізнесі.
Один Звєрєв десятьох вартий.
На своєму голландському велосипеді у візку влаштовує рандеву по всьому Царству.
Катає тільки тих жінок, що роблять у нього зачіски та інші косметологічні послуги.
У нього черга на рік уперед.
Чоловіків теж катає, якщо вип*ють 100 грам фронтових і прослухають історію про його дембель.
Катає тільки Моісеєнко і Данельца.
Вони на вуха бируши одягають і випити за чужий рахунок, ще не один хохол не відмовлявся.
До того ж ці два "кролика" у Карцева забрали усіх раків і створили рибне господарство з вирощування раків.
Данилець такий щасливий.
Каже, що він раніше був "кроликом", а тепер став "раком".
Моісеєнко обурюється з цього приводу.
Казав, що не хоче ставати "раком", хоче залишитися "кроликом".

Коркіна і Остроухов побудували льотне поле.
Коркіна у Військових випросила вертоліт.
Тепер Остроухов нервово плаче і каже, що йому залишилося жити кілька польотів.

Генка Вєтров щасливий.
Він з Юриком Гальцевим побудував пансіонат, а поруч біля річки млин поставив.
Ще у Новій Зеландії замовив їх спеціальні вітро млини.
Сказав, що йому це за статусом належить.
Призначив себе Головним Вітряним чи Ветряним по Царству.
Я чесно не зрозуміла яким, головне, що тепер за вітер у Царстві відповідає саме він.
Тепер, якщо що щось, буду знати з кого питати.

Карен налагодив торгові зв*язки з Туреччиною.
Дізнався, що у мене знайомі постачальники фруктів і так дістав проханнями з цього приводу, що довелося познайомити.
Зараз у усіх алергія: фруктів об*їлися.
Карен - гад усіх пригощав... за Кавказьким звичаєм.

Усі на нього в образі.

А чого?
Самі зраділи і їли, поки пузені не захворіли.
Я?
Я ні.
У мене майже немає зубів, чим мені їх жувати?
Та я і не встигла.
Встигнешь тут!

Одні брати і ті і ті чого варті.
Близнюки ті відразу ящик апельсин віднесли у свій будинок біля лісу.
Стали сік робити з додаванням горілки.
А, ці розумники, Сашка і Вітька, привезли з міста папугу.

Де узяли?
Не повіришь, у Хазанова.
Євген попросив їх забрати цього зрадника- папугу і відвезти на природу.
Він Хазанову за стільки років зробив стільки підлоти, а його навіть за гроші брати не хочуть.
Хто у гості приходить, почувши про що говорить папуга, відразу згадують свої нібито забуті справи, про які вони ось тільки згадали і їх треба вирішити швидко, і швидко йдуть.

А, що Сашко і Вітька?
Хазанов сказав їм, що папуга чарівний.
Ці розумники повірили.
Збираються його прилаштувати до свого бізнесу.
Вони відкрили свій психологічний кабінет і він буде у клієнтів вивідувати усю секретну інформацію.
Так папуга поставив умову, що йому 50% прибутку.
Ці двоє розумників тепер досі думають над тим, а навіщо вони його узяли у Хазанова.

Уявляєте, Мамо, папуга виявився чарівним. Вітька і Сашка розумнішати почали.


Бабки?
О, вони вас, Мамо, просили відпроситися у Віри і приїхати терміново.
Оленка влаштовує круту вечірку " Кому нічого втрачати!"
Мене теж покликала.
Казала, що поки я бідна і беззуба, мені якраз є місце на цьому святі Життя.

Хто буде?

Петросян точно.
Альтов обіцяв.
Шифрін вже підтвердив участь.
Дроботенко і Єщенко на повітряній кулі прилетять, казали, що Кобзон свій дає і разом з ними прилетить.
Навіть пожартував, що вони, як три Карлсона, заявляться.
Відразу видно, що він з донецьких.
Так, Мамо, Ігор Маменко теж буде.
Я чула, що ви його фанатка.
Віра, ти дивись, а то цей Маменко такий гусар, усім гусарам за ним не встигнути.
Він такий душка і такий, ну прямо не словами казати, не на клавіатурі прописати.
Це треба на власному досвіді перевірити.
Я?
Та ти що, я з ним не знайома, звідки?
Не спромоглася.
Як стану відомою, як він, то відразу піду разом зі своєю душевною простотою до нього у подруги набиватися.
Тільки до того часу треба встигнути посмішку проплатити.
Гаразд, продовжую.
Коклюшкін, коли дізнався про цю вечірку, навіть закашлявся.
Казав, що у нього від радості подих перехопило.
Обіцяв Ізмайлову зателефонувати і Инину теж передати запрошення.

Так хто ще?
Винокур?
Ні, не може.
Поїхав у Юрмалу.
Крутий його і Льову покликав у гості до Раймонда.
Навіщо?
Сказав потім повідомить, сюрприз буде.
Арканов валізу купив, сказав, що буде жити у Аншлагової Зоні біля Дубовицької.
А, та ще не приїжджала.
Десь по Волзі на своєму теплоході застрягла, на мілководді.
SOS прислала, просила спорядити рятувальний автобус.
А то вночі холодно, а вдень комарі місцеві такі голодні гади.
Хто з нею на теплоході?
Точно не знаю.
Чула, що трубку у неї намагався Гіві, з Екс- Бе-Бе, відняти.
Просив передати привіт Вірі.
У них у всіх до Віри претензії.
Інші бебешники кричали, що приїдуть за реваншем.
Віра, це вони про що?
Мамо, спитайте її.

Мама перестала читати і пошепки запитала Віру:

-Доню, а, коли ти з ними встигла зустрітися?
Чому мене там не було?
Затиснула гулянку!
Не любишь ти маму?

Мама насупила обличчя і стала читати далі лист мовчки.
Віра сміючись, промовила:

-Мамо, та не слухайте ви ту Листоношу. Вона жартує.

Потім витягла з пазухи смартфон і пошепотіла:

-Чуєш, Тетяно!
Я буду вчасно.
Цим балбесам кажи, що самі винні.
Нічого було зі мною у пляшечку грати.
Знайшли дуру)))

Що?

Забажали мої цицьки побачити.
Що?
Ха-Ха - я їх залишила без трусів.
Гіві?
Він в шкарпетках пішов.

Гаразд, Листоноша!
Ми з мамою виїжджаємо.
Зустрічай.
Буду наводити лад з твоїм транспортом у Царстві!


продовження у http://www.proza.ru/2016/05/22/289


Здоровеньки Булы 2014.06.04