13. Перегляд переносымо на инший час

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
У будинку Квіточки метушня.
Ще уночі Олена Степаненко таємно привезла сюди комп*ютер з великим екраном.
Кабель для інтернету замаскували між електропроводами.
Чому таємно?
Так, ці чоловіки спокійно і погомоніти не дадуть, обов*язково якийсь Гусар нагряне, як грім з ясного неба.
Недавно зателефонували КВН- гусари.
Цей їхній головний, що у кіно знімається, нагрянути збирається.
От паразит, досі красень(((
Справжній поручик Ржевський, хоч і постарів.
Треба навести довідку, як звати його, він ще капітаном був.

І так кожен день.
А тут така подія.
Яка?
Вєрка Сердючка по скайпу концерт свій транслюватиме.
Подзвонила і казала, щоб усі баби разом зібралися, вона поділиться усіма своїми таємницями про любов.
От усі і зібралися біля Квіточки.

Олена Степаненко пояснила це так:

- Якщо ми цю трансляцію будемо дивитися у мене, то наші Царі природи задовбають своїми коментами, особливо Серьога Звєрєв.
Він порадами про стиль і моду, у цілому, не дасть насолодитися побаченим.

А, Христенко? О, цей буде мліти, як березневий кіт, від еротичних сцен у піснях.

Цірішенко не кращій.
Він обов;язково принесе ящик шампанського і скаже, що його Катюха нам привіт передає. Дуже просить добре провести час і випити по келиху цієї принади.

Катюха, я бачу він і тебе дістає.
Але він такий лапа, так і хочеться цмокнути у маківку і протерти хусточкою.
Якби не Ваганич... то тримайся Мишко!

Гаразд, баби, давайте швидше, а то зараз почнеться концерт.
І, ще зовсім забула сказати, що тут ніби ніхто не подумає, навіщо ми усі у Квіточки зібралися.
***

Мотрона прослухавши цей монолог, не стерпіла і уїдливо зауважила:

- От цікаво, а про що наші Царі природи подумають, дізнавшись, що ми зібралися біля Квіточки?
Їй скоро 80, що можна таким скопом(вона порахувала усіх пальцем) робити у неї у  будинку?
Дивись Льонок, а то Ваганич подумає, що у нас траур.
Що тоді?

Від почутого припущення, Квіточка закотила очі і впала на підлогу.
У неї це здорово виходить, головне без переломів і ударів.
Вона, як вічний двигун, працює без перебоїв.
А, Карінка, як заверещить і сама поруч з Квіточкою лягла і шепоче:

- Бабуль... тьху, тітка Квіточка, мені жахливо, можна я з тобою поруч полежу?

Квіточка, не відкриваючи очей, відповіла їй:

-Тут можна. А в труну не пущу, замов собі власну.

Карина від такої пропозиції навіть образилася:

- Та що це ти,  тітка Квіточка!
Я тільки полежати поруч хочу, а у труну сама лягай, мені ще рано.
Мій Вітер сьогодні обіцяв улаштувати Вітряну Ніч Любові, а ти про труну радиш.
Хоча можна цю Ніч з Генеком у труні провести.
Там у нас ще не було Ночі Любові.
****

Листоноша :

Чуєшь, Генка, ти тільки сильно вітром не дуй у труні, а то вона розсиплеться.
А, так бажаю вам з Каринкою вдачі у освоєнні нових просторів території кохання.

****

Степаненко Олена мовчки перезирнулася з Новікової і Рожкової, задумливо подивилася на Коркіну і сказала:

- І, що робити? Даремно це усе затіяли?

Квіточка відразу відкрила очі і бадьоро сказала:

- Чому даремно!
Я комп*ютер не віддам, правда, Матрона?
Все- одно Листоноша придумає для Олени ще крутіший.
Гаразд, Карінка, вставай, вистачить відлежувати свої модельні, та й мої не гірші, ноги на моїй підлозі.
Давайте стіл поставимо і стільці.
Мотрона тягни частування з холодильника.
Клара, ти що з Одеси привезла?
Ікру чорну?
Де узяла?
Боря Барський особисто метав?
Ну, брехун одеський!
Гаразд, став на стіл.
Коркина, куди на вертольоті літала?
Куди?
За полуницею?
І скільки привезла?
Три відра!
І де ця ягода кохання?
Біля дверей стоїть?
А, ти впевнена, що вона там ще стоїть?
У мене знаєш хто сусіди?
Сашка і Вітька, напевно вже пронюхали і з;їли.

Коркина ображено повідомила:

- Там біля дверей мій Остроухов сидить і охороняє усе, що я привезла.

Від цієї інформації усіх жінок просто паралізувало. Першою прокинулася Рожкова:

- О це конспірація!
Мужик під дверима сидить з полуницею.
Це ж маяк для наших Царів, як нас швидше знайти.
Остроухов без Коркіною і хвилини не живе.
Вона просто не дає йому на це часу, ось побачите зараз у двері хтось постукає.

Новикова з цікавістю подивилася у бік дверей:

- Цікаво, а хто буде першим?
Я хочу, щоб це були Сашко і Валерка.
Вони такі однакові і мені хочеться перевірити, усе у них однакове чи ні?
Я про Ніч кохання, а ви про що подумали? Та, ну вас, баби!

І тут дійсно у двері постукали.
Після цього двері різко відкрилися і через поріг у кімнату впала Олена Горобець.
Ця  "пташка" десь пропадала увесь цей час.
Юрка Гальцев сподівався, що вона не так швидко прибуде у це поселення.
Даремно сподівався!
Ось йому подарунок буде!

Олена Горобець швидко встала і заголосила:

- Я вас шукаю, шукаю.
Кого не спитаю, ніхто не знає, де ви.
Там Ваганич у істериці, не зрозуміє, де усі жінки.
Попрохав мене усіх знайти.

Мотрона вирішила знову пожартувати:

- І як знайшла?
По запаху?
І чий запах нас видав, хто так сильно смердить?


Олена Горобець сказала, посміхаючись:


-У мене нежить.
Це Юрка Гальцев винен.
Обіцяв відвезти у теплий край, а відвіз до себе на ділянку.
Ми там цілий день бур*ян рвали.
Тепер у мене немає нюху.

Квіточка внесла свою частку жарту:

- Щаслива яка!
Мотрона бери її на постій, поки вона будинок собі змайструє.

Олена Горобець замахала руками:

- Ні, не хочу.
Я до Юрка піду жити, він обіцяв мене узяти... куди?
А мені усе-одно куди.
Обіцяв, нехай виконує і бур*ян я йому увесь вирвала.
А вас я знайшла, коли побачила Остроухова. Він там сидить біля дверей і ос відганяє. Вони злі такі, він їм не дає полуницю їсти. Підіть і врятуйте його.

Коркина охнула і побігла його рятувати від ос.
Новикова з сумом запитала:

- Горобчику, ти братів Пономаренко не бачила?

Та відповіла:

- Бачила Сашку і Вітьку.
Вони разом з Петросяном на даху його будинка ганяли хмари.
Хотіли Генку змусити, він же відповідальний за вітер.
Але він сказав, що з дитинства боїться висоти, а от глибини ні.
Так що, якщо у яму стрибнути, то будь ласка, а на дах ні.

Мотрона здивовано запитала:

- І навіщо вони це роблять?

Горобчик з гордістю сказала:

- Ваганич казав, що сьогодні День захисту озонового шару.
Ось він і перевіряє цей шар.
Казав, що сьогодні свята Домна порядок у будинку наводить.
Він коли перевірить цей шар, піде з перевіркою до усіх мешканців поселення.
А, ви, що вже до перевірки приготувалися?
Ось і стіл накрили.
Можна я вам теж допомагати буду? Їсти дуже хочеться!
Можна?

Усі жінки у один голос:

- Не треба! Ми самі, а ти краще посидь, відпочинь, поснідай.

А, в цей час Олена Степаненко промовила з гіркотою у голосі:

- Ось гадство, це Їжачок мені зараз зателефонує і покличе разом з ним ревізувати йшла.
Весь кайф обламає.
І що йому не сидиться?
Листьноша, ти його у відрядження або на гастролі послала б хоч на день і цих
Царів теж слідом за ним.
А, ми тут концерт у запису подивилися б, а то він вже напевно закінчився.
Гаразд?
****

Листоноша:

Гаразд, поміркую. Треба календар подивитися і гарний напрямок вибрати.

****

- Баби!
Концерт переносимо, а поки сядемо поїмо, вип*ємо, поки Горобчик усе не поклювала.
Дивіться, як поспішає.
Оленка, ти, як у Юрка жити збираєшься?
У нього у будинку миши з голоду померли.
Він з Вєтровим у своєму пансіонаті живе.
Де вони обідають тільки Бог знає.

Усі сіли до столу.
Квіточка задумливо подивилася на усіх і промовила, видно ця думка у неї так зачепилася у мозку, що Квіточка встигла її вимовити:

- Давайте вип*ємо за День заплутування слідів.

Жінки здивовано подивилися на Квіточку.

- Я у інеті прочитала, що скоро буде таке свято плутання слідів.
Хтось по парку їх плутає: може вітер, а може сторож.
Я не знаю, там більше нічого не сказано.

Рожкова мудро прорекла:

- О, як вдало.
Ми тут теж сліди плутали, але нас знайшли.
Правда першою прилетіла Горобчик.
Їй це на прізвище належить.
Олена, а ти їж, їж.
А то, така маленька, що навіть дивно, як стільки років прожила.

І тут усі підстрибнули зі своїх місць, це Коркина включила комп;ютер, а там кінець Вєрчиного концерту.
Та так добре включила, що пісню стало чути на вулиці:


Если наутро болит твоя голова,
Мы скажем прямо - ты не умеешь пить.
Но как некрасиво лечиться одному,
Но лучше с коллективом выпить по чуть-чуть.

И будет хорошо, все будет хорошо,
Все будет хорошо, я это знаю, знаю.
Хорошо, все будет хорошо,
Ой, чувствую я, девки, загуляю.

До субботы точно...
Хорошо, все будет хорошо.
Все будет хорошо, я это знаю.
Хорошо, все будет хорошо,
Ой, чувствую я, девки, загуляю, ой, загуляю.

Жизнь такое спортлото, полюбила, но не то,
Выиграла в любви джек пот,
Присмотрелась - идиот.
Я для всех накрыла стол,
Есть и перчик, и рассол,
Будем мы сейчас гулять,
Наливать и выпивать.


*****
Листоноша :

Хочу повідомити, що перегляд цього концерту переноситься на невідомий мені час.
Губернатор вдало провів свою ревізію по домівках мешканців поселення.
Йому у цьому посилено допомагали Брати по Розуму і брати по Зовнішності.
Як спати потім будуть- не зрозуміло.
Чому?
А, вони тепер на Вінні Пуха схожі.
Добре, що ніде у дверях не застрягли.

Поки. До нових моїх відомостей.



Продоження у http://www.proza.ru/2016/06/06/1834


Здоровеньки Булы, 2014.06.04