2. Яке сьогоднi свято у Мотрони i Квиточки?

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
Присвячується Ігорю Касілову і Сергію Чванову.


24 серпня 2013
Субота .

Мотрона, ти на ринок йдеш ?
Я ось у рекламі чула, що сьогодні День народження картопляних чіпсів 160 років.
Так я хочу піти пару кілограмів картохи купити.
Як навіщо?
Буду робити з неї чіпси.
Все у мене вийде.. я просто ці чіпси посмажу на сальці з цибулькою.
А, ти приходь години через дві і прихопи цю свою настоянку з мурах..
Будемо святкувати пологи чіпсюльок ріднінькіх.
Склянки не забудь, а то після минулого святкування повітряних куль, жодної не залишилося ...
*******************************

Квіточка, ти, що там у копиці розсілася?
Святкуєш?
Так сьогодні у церкві  кажись ніякого святого не святкують.
У тебе свято світового значення!
Це, що за диво таке?
Я чого  нічого про це не знаю ?
Це чого це я не грамотна бабка ?
Чуєш, Клавдія - солом`яний капелюх, посувайся... як чого, я теж буду святкувати... а ми що святкуємо?
Що?
День валяння у копиці сіна?
Етрить твою наліво, це хто ж таку радість удумав?
Ну, тади і я тут з тобою поваляюсь ...
***********************************

Мотрона!
Мотрона!
Подь швидше сюди.
Та воруши своїми стегнами - відрами... ну ти і повзешь!
Я чого кричу?
Ось у рекламі щойно оголосили, що Спрага до нас іде.
Та не депутат Вовка Спрагін.
Цього гада баби наші обіцяли судом Лінча судити.
А ти що не пам`ятаєш?
Він що перед виборами обіцяв?
Кожній бабі по мужику, а що вийшло?
Одній вітром надув пузень, он Дмітріч хвалився, що в нього правнук народився, вилитий той брехун Спрагін .
Ну, да, ну, да... так усі баби на нього у великій образі.
Погрожували його вітродув на запчастини розібрати, щоб потім з нього пилосос зробити.
Навіщо?
Ну про те сама у них запитаєш... он усі біжать.
Як навіщо?
Святкувати будемо - День Спраги!
Дурилка ти стара ! ! ...
**************************

Мотрона!
Квіточка!
Ви, де?
Автобус чекати не буде, припиняйте витріщатися  у усі боки, у нас ще тут повно цікавого бізнесу, встигнути скрізь треба.
Україна велика !
За один день тільки на літаку облетіти можна, а у нас тільки наші старі і криві, а кугось дюже криві ноги..
Не ображайся, Квіточка, це я про свої .
Мотрона у тебе квитки?
Ну, тади пішли..
Там вже нас чекають не дочекаються...
Ви то вже не перший раз туди ходите, а мені уперше... боязно... А раптом не сподобаюсь .
Квіточка, ти мені теж подобаєшся, але що я своєї Варварі скажу?
Що ти моя бойова подруга?
І де це ми з тобою вели бої?
День Незалежності України у Вови Зеленського 22 року вели бойові бесіди?
Ну, тади все правильно.. пішли швидше, а то Вовчик мабуть увесь змучився у очікуванні зі мною познайомитися.
Це буде йому подарунок від Дмітріча з Марселя .
Во як!
А, ви казали!
Та ну вас усіх ...
******************************

Квіточка!
А -у!
Ти, де?
Зараза, ти нащо під стіл заліла?
Усім хотіла сюрприз зробити?
Ти у своєму розумі?
Олександрі 83р накаполо, Василю 77 стукнуло і так стукнуло, що він пам`ятає тільки про сигарети і сто грам...
А ось Максим наймолодший, усього нічого 65р розміняв.
Бадьорий старий... як визначила?
Так і норовив мене за коліна помацати.
Здається не усі щупальці пов`яли, запрошував на риболовлю.
Що ловити... так раків збирався показати, як потрібно ловити.
Казав, що молодиком, ох і великий був раколов .
Квіточка!
Підеш з нами?
Як нащо, а раптом багато наловимо і не зможемо донести?
Так вистачить під столом сидіти... он Сосанна з Федором шкандибають.
Яка така Сосанна?
Та, ти що Лільку Пузату забула?
Так це вона.
О, видра стара... молода усе вихвалялася своєю талією і великими цицьками.
І що?
У мене он талія є і цицьки начеб-то ще не висохли.
А, у цієї тепер ці сиски, як два порожніх лантухи висять і по її величезному пузеню аплодують при ходьбі.
А, Федор?
А що Федір, він про тебе он запитує на порозі.
Де це Клавдія подстоловщиця ховається, від чого званих гостей не зустрічає і іменини для Олександра, Василя, Максима,
Сосанни, Феодора не хоче біля столу почати, а не під столом?
Вилазь, кому казала !

 
12.04.2016

продовження у http://www.proza.ru/2016/04/13/2193