3. Я повернусь

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
29 -08- 2013р текст написан у Адана Туреччина


Мотрона! Мотрона! Біда, Ой, біда!

— Квіточка, ти, чого так кричиш?
Ти, мені квочку перелякала, он з яєць злетіла і що робити?
Вилупляться курчата перелякані, ти їх виховувати будеш?

Та зажди ти з своїми курчатами...
Мати- благодійниця до Туреччини поїхала, а як же ми усі?
А, раптом їй там сподобається і вона там залишиться?

— Квіточка, ти, що зовсім зі страху останній розум втратила?
Як це ВОНА і не повернеться?
У неї яке звання пам*ятаєш?
Та при чому тут Прем*єр міністр Тридев*ято- семидесятого Царства РУ…  тьху на тебе.
Вона сама в автобіографії прописала, що їй 04-03-2011 Указом президента України було присвоєне Почесне Звання Мати- Героїня.
У неї ж вдома мабудь діти малолітні залишилися, а ти таке і на усю область.
Ваганич, якщо дізнається, то дуже образиться.
Як чому?
Так він вже меблі у " стольній " замовив...

-Так, Матрі, ти права!
Он брати Пономаренко казали, що будуть жити на хуторі біля лісу.
Знаєш що удумалі бісові діти?
Хутір назвали "Роздвоєння особистості"… ну, їх же двоє з однаковим обличям...

— Генка Вєтров з Юрком Гальцевим що намудрували, чула?
Пансіонат будують "Повітрянний Гальц".
А я почім знаю, що за звір такий?

-Так, Серьога Звєрєв салон краси будує вже.
Мене першу записав. Пугачова обіцяла приїхати на відкриття.
Як навіщо?
Листоноші свою зірку подарувати, за вірші на честь неї написані .

— Дивись Брати по Розуму біжать.
А, цим чого треба?...
Вони ж бика наздогнали і замориновали.
Усю нашу чоловічу братву шашликом і пивом пригощали.
Ці вирішили відкрити кабінет психологічної підтримки.
А, назву придумалі яку!
"Розум і Розум ".

Зморені Сашка з Вітьком, підбігли до Мотрони і впали на її грядку.

— Ви, куди впали?
У мене там цибуля з петрушкою вилізла вже.
Сашка!
Перестань мою зелень їсти.
Я пам*ятаю, як ти у Данельца усю ковбасу з*їв, а він її для Моісеєнко ніс .
Вставай кому казала!

Вітька :

— Так, ми це тітка Мотря телеграму принесли від Листоноши. Ось читайте:

… Кохаю крпк Цілую крпк Скоро буду тчк Я повернусь...
**************************************************


30-08-2013 Адана Туреччина

Алло!
Алло!
Це "Навколо сміху"?
Мені губернатора Петросяна Є.В запросіть до телефону.
Як хто?
Дурилка з Тридев*ято— семидесятого Царства РУ.
А, я з ким размовляю?
Головна свекруха світу Світлана Рожкова?
Ви приїхали сама чи з сім*єю?


продовження у http://www.proza.ru/2016/04/14/429


Лыстоноша Иде До Вас, 2013.12.16