Лиш з тобою хочу я! Пiсня. вип

Братислав Либертус Новинки
ЛИШ З ТОБОЮ ХОЧУ Я!
(текст пісні)

1. Подзвонив я серед літа,
Хоч минуло років зо два, -
Досі ти не відгукнулася.

Нині написав я цей лист.
Літо скоро, тому хтів би
Все те саме, що було тоді
Повторити.

Pr.:
Лиш з тобою хочу я
Щоліта бути!
Лиш з тобою хочу я,
Кохати мусиш!
Лиш з тобою хочу я,
Лише нас двоє!
Лиш з тобою хочу я! (2)


2. Дозволь себе спокусити, -
Море, пляж і їжа сита, -
Танцюватимем аж до зорі.

Ще при місячному світлі
З піску бабу хтів ліпити б,
І на вушко тобі, як тоді
Шепотіти.

Pr.:
Лиш з тобою хочу я
Щоліта бути!
Лиш з тобою хочу я,
Кохати мусиш!
Лиш з тобою хочу я,
Лише нас двоє!
Лиш з тобою хочу я! (4)


-
Автор пісенного перекладу, з польської мови на українську: Братіслав Лібертус
Дата перекладу: 10.04.2014
Оригінальна назва пісні: "Zawsze z toba chcialbym byc"
Автор тексту: Міхал Вішьнєвскі (Michal Wisniewski)
Композитор: Яцек Лонгва (Jacek Lagwa)
Рік: 2001
Оригінальне виконання: гурт "Ich Troje"
Оригінал тексту:
на ілюстрації: один з учасників гурту "Ich troje" Міхал Вішьнєвскі.
стрічка рецензій:
http://www.proza.ru/2014/04/10/1222
КОХАЙТЕСЯ! :-)