укрсучквандрама

Пол Грабовски
Чорна, порожня, безмовна сцена (від 15 секунд до 3,14 хвилин)

Звучить музика, що імітує рух заряджених частинок у великому адронному колайдері ВАК

До зали заходять глядачі і по мірі заповнюваності зали, вплітаються фонові голоси вищої атестаційної комісії ВАК

Звучить гітара - обов,язково якась ху*ня... і лунають голоси

- Я маю розповісти вам, сєньори, що мусимо частинку бога захистити ми від потрапляння в чорноту діри!...

- Діра, діра, діра.... - даремно сподіватись, що хтось може туди не  втрапити!

- Куди?

- В діру!

- О, недолугі, ви що не знаєте, що тіко я і можу це зробити?...

- Ш..ШШШ...ш... частинка бога з нами розмовляє....

- Хто ви такі, погано бачу вас - чи невагомі ви, чи сіпані надмірно, чи мо в суперпозиції такій, що марно,  я гадаю, вас прищущить?

- Ми кванти, ква-ква-кванти, сеньоре, благаємо нам дати шанс хоча б малюнький,безмежний такий шанс нам дайте й ми покажемо хозяїн хто туйво....

- А чи не охреніли ви, панове, зібравшись тутки, качать свої права, яких ви апріорі мать не можете, пускати слюні забаганок відчайдушних і смикати мене за здєсь і за божественну мою природу пускать усякії брудні чутки?

- О, ні, нічого ми такого й не хотіли, й не учиняли спротиву,а тіко задавались запитанням - що ти за чорт, скажи уголос всім?!

- Мистествознавиця я, звуть мене Наталка...

- Наталка, палка, ковирялка.....

Чується сміх від гомеричного до істеричного і зразу плач

- Та ну, та ну, та якщо так, свої яви нам нюдси

- Не можу, бо скромність покриває моє тіло як безнадія покриває мою душу та як пустопорожністю буття означується фріджідер моєї хати

- То не нальєш?

- Гаруйте, злидні,  куди далі від тіла мойого і холодильник не чіпайте - допоки елєктрічество у хаті є - начхать мені на ваші скороспілі звання народних, служених, а ваші вчені ради запхайте знаєте куди самі....