Священническое

Алонат
 Благодарю Господи яко смиряеши мя, благодарю яко исцеляеши мя, благодарю яко освящаеши мя, благодарю яко милуеши мя, благодарю Господи яко любиши мя. Иисус Христос надо мною, Иисус Христос подо мною, Иисус Христос впереди меня, Иисус Христос позади меня, Иисус Христос справа от меня, Иисус Христос слева от меня, Иисус Христос во мне, всегда, ныне и присно и во веки веков.
 Истина от Истины, путь от Пути, жизнь от Жизни, подобие от Подобного, святость от Единого Святого, человек от Бога. Иисус Христос радость моя, Иисус Христос милость моя, Иисус Христос истина моя, Иисус Христос жизнь моя, Иисус Христос путь мой, Иисус Христос любовь моя, Иисус Христос благо моё, Иисус Христос блаженство моё, Иисус Христос время моё, Иисус Христос свет мой, Иисус Христос брат мой, Иисус Христос хлеб мой, Иисус Христос дверь моя, Иисус Христос пастырь мой, Иисус Христос учитель мой, Иисус Христос жених души моей, Иисус Христос святость моя, Иисус Христос сладость моя, Иисус Христос мир мой, Иисус Христос победа моя, Иисус Христос Воскресение моё, Иисус Христос всё моё. И да буди Иисусе Христе вся Твоя – моя, а вся моя – Твоя, всегда, ныне и присно и во веки веков. Ты Христе Боже во мне, а я в Тебе, яко Ты во Отце Небесном и Отец  в Тебе, по святому глаголу Твоему всегда, ныне и присно и во веки веков.
  Отец Небесный любовь моя, Сын Божий спасение моё, Дух Свят покров мой, Пресвятая Троица слава Тебе. И да буди  Пресвятая Воля Твоя на мне, и Твой всеблагий Промысл о мне, Отца и Сына и Святого Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.