Полиция и СБУ Зеленского убили журналиста в Киеве

Матвеев Владимир Иванович
Журналиста В. Матвеева убивают в Киеве власти и олигархи

Дата: 2 февраля, 2024 Автор: Vladimir Matveev
Журналиста Матвеева убивают в Киеве з ОПУ
Дата: 2 лютого 2024 року
 

МЕРУ МІСТА КИЄВА ПАНУ ВІТАЛІЮ КЛИЧКУ (особисто)

 

Керівнику ЦРУ Бернсу (особисто).

Керівнику СБУ (особисто)

Керівнику НАБУ (особисто) та ДБР

 

Копія: Генеральному Прокурору України

 

Копія: ФБР,

Керівникам розвід товариства США

 

Від незалежного журналіста, аналітика

канд. наук.

Матвєєва

Володимира Івановича,

М. Київ, вул. Миропільська 3, кв. 27.

 

Тел.. 066 406 98 99.

 

02.02.2024 року, Київ

 

Звернення журналіста

 

Оскільки за мною 17 серпня, 2 вересня, 22 вересня, 14, 18 жовтня, 18 грудня 2023 року та 2 ЛЮТОГО 2024 року РОКУ в черговий раз помічене незаконне переслідування, стеження за мною як журналістом кількох груп, пов’язаних, на мій погляд, з олігархами та спецслужбами України та ІЗРАЇЛЮ, США та бандитами, наркоділками, корумпованою поліцією, яке полягає в незаконному та помітному прослуховуванні моїх телефонів, втручання в роботу моїх робочих комп’ютерів та телефонів, незаконне системне стеження невідомих груп молодиків та поліції Києва або МВС Татарова , прошу РОЗІБРАТИСЯ, поставити керівників поліції на своэ місце, та мені віверено відповісти у письмовому вигляді на питання чи заведено на мене діло в зазначених вище структурах.

 

Якщо так – П.І.Б. – жлоба, який жлоб курує (СБУ - кадр Януковича Сємєнченко?) і цькує мене з органів та ОПУ і на яких підставах. Говорив 18 жовтня з Прокуратурою – ноль емоцій, телефон гуде, мені продовжують погрожувати найманці поліцаїв. Звернувся до юристів і одержав правову допомогу, оскільки така ситуація.

Сьогодні, 2 лютого 2024 року, я мав розмову з керівниками Спілки журналістів України та заходив до Вашої Приймальні з заявою.

По суті справи з цькування мене як журналіста повідомляю: 31 серпня 2023 року мене було нанесено телесні ушкодження з забоями та переломами біля ст. метро «Чернігівська», де часто-густо переслідувачі олігархів, намайнці та спецлкжби ведуть спостереження, як і із кав’ярні за адресою вул. Миропільська, 1. Нанесли тяжкі ушкодження та попередили їхати з України, більше не писати. Стеження ментів з поліції або МВС України продовжується. Під час стеження 18 грудня бандити, найманці іноземних держав – просто переслідували мене починаючи з татарина в кафе Миропільська 1 і в метро з підрами.

 

Раніше з невідомо на яких законних підставах телефонував як у Справі Гонгадзе дільничний інспектор поліції Дніпровського району м. Києва. Пояснити на яких підставах мене викликає Дільничий інспектор поліції РОМАНИШИН він по суті не зміг «лист до НАБУ», який я не подавав до НАБУ. Я сказав цьому інспектору Романишину, щоб він викликав мене тільки письмово із зазначенням, на яких підставах він мене викликає і хто дав наказ на наружне спостереження, слідкування молодиків в чорному, терор з погрозами і його виклик мене. Псує мій імідж, збирає компромат, просто травить.

 

Старший дільничий ПОЛІЦАЙ Ю.Й. Романишин з Дніпровського рыйону мыста Києва телефонував с телефону мобільного 067/7717535 пів на другу 25 07 2023 року. Перед тим він приховав справу про напад на мого родича, який відбувся серед білого дня на ввіреній йому дільниці. цікаво, чи проходив цей Романишин переатестацію насправді а не за хабарі.

Справа йдеться про переслідування мене олігархами, попами з УПЦ МП, та їхніми покровителями в ОПУ та олігархами (В. Новинський та його друзі" - заступники керіника ОПУ Єрмака). Ю.Й. РОМАНИШИН взагалі дуже винен в розвитку ситуації, що склалася і має бути притягнутий до відповідальності, про що ми сьогодні говорили з юристами України та з закордону. Тероор та залякування старими ментами, повязаними з бандитами, треба припинити.

 

Покровителі дільничого Ю. РОМАНИШИНА і компані доводять мене до самогубства і б’ють морально та фізично за правдиві журналістські та аналітичні матеріали разом з олігархами та донецькими бандитами Татарова з ОПУ Зеленського. Прошу припинити й розглянути його відповідність посаді дільничого за віком. Чи проходив він переатестацію і чи ця людина працювала в поліції Дніпровського району міста Києва за часів вбивства Георгія Гонгадзе на замовлення відомого президента.

 

Чи проводиться проти мене якісь оперативно розшукові заходи в Києві МВС в цілому, або корумпованими генералами;
Якщо проводяться заходи, то на підставі чого? Прошу надати мені, моєму юристу номери справ та органи досудового розслідування, у впровадженні яких проводиться тиск на мене як журналіста, схожий на тиск як у справі Гонгадзе, який завдає шкоди моєму здоров’ю.
 

Копія звернення передається моїм колегам, юристам, до ДБР, прокуратури м. Києва та НАБУ. Так звертаюся до закордонних структур та служб. Я також звертаюся до колег за кордон, бо не виключаю фізичного усунення мене високопоставленими злодіями разом з поліцією. СПРАВА ГОНГАДЗЕ 2.

22 вересня та 18 жовтня, 18 грудня вірогідно працювали спонсори УПЦ МП Новинського-Паканіча (ці вороги України пов’язані досить тісно с азерами та Татровим, про що я повідомив колег, погрози вбивства відкриті, як і травля бандитів при УПЦ МП та спецслужб Ізраїлю. Конкретну інформацію я готовий передати до офісу конкретному офіцеру, поки не вбили. Незаконне переслідування і приставання до мене в транспорті, тиск посилилися. Зокрема групи непрофесійного тиску і переслідування тероризували мене в черговий раз в Україні, на свято.

 

21-2310.2023 року продовжується незаконне прослуховування моїх телефонів. Включаючи зі зїємних квартир по Миропільській, 3, електронний терор, стеження. Вагомий внесок в знищення мене і родини внесли спецслужби Маломужа-Буданова, МО України УМЕРОВА тощо. Основна роль – Моссад з Сохнутом та посольства Ізраїлю в Україні.

 

11-12 січня – під час візиту Сунака в Україну – слідкування малопрофесійної гідоти з пресингом, системним стеженням, приставанням як підготовлених у Британії кадрів, так і місцевих бандитів. Вірогідно, працювала шпана МЗС Кулеби. Прессинг і стеження переслідувачів під час війни зухвалі. Молодики – призивного вікуі жлоби погано себе поводять (прийнаймні - не професійно). Тобто, з спецслужб або під прикриттям (сьогодні був такий качок". який відкрито погрожував мені розправою на Хрещатику).

 

Начальник ЖЕД 411 міста Києва або поліцай Ю.Й. Романишин в вересні 2023 року надсилали до мене невідомо з яких причин двох «електриків» із ЖЕД 411, завдання яких було – ВІДВЕРТО залякати журналіста по типу Справи Гонгадзе. Віджим» квартир в районі і наркоторгівля не зменшуються, а покриваються такими як Романишин і компані. після "візиту" цих "електриків" - зіпсована моя аппаратура спостереження.

 

Допоможить мені від пресингу та побоїв, знищення з боку найманців олігархів, представників спецслужб України та Ізраїлю. Погрожують вбити. Всі ознаки справи Гонгадзе, провокації та побиття мене в Дніпровському районі. можу надати більше інформації про перебування людей Коломойського, Медведчука, Пінчука і компані. Вони завдають значноїї шкоди народу України.

 

Маю лист з Прокуратури Києва про незаконне переслідування мене працівниками СБУ в Києві та поліцаями Дніпровського району м. Києва, який я додаю та оприлюднюю. Маю фото та відео вірогідних переслідувачів та номери їх авто, компанії, які відмивають гроші в Україні. Всі данні, копії листів та документів передав колегам та до спецслужб іноземних держав. ЛИСТ додаю.

 

Прошу Вас, шановний мер, прокуратуру, НАБУ, з’ясувати, хто в СБУ, СВР, МЗС України. головне - з поліції ТАТАРОВА  дає команди цькування (П.І.Б.), чому до мене пристає шпана представників силовиків і тероризує мене. Хто (П.І.Б.) з чиновників дає команди з ОПУ Зеленського-Єрмака. Копіїї листів передаю колегам, друзям за кордон.  Бо тут як було стеження з прослуховування телефонів, включаючи служби посольствї, так і залишається.

Сьогодні, 2 лютого 2024 року, я звернувся до Вас, шановний ВІТАЛІЮ,  і Спулки журналістів України, оскільки десь о 14 15 до мене біля метро Хрещатик підійшов молодик, який почав штовхати і ображати мене, говорити несінитниці. Він відверто провокував мене на скандал, на який я не піддався, а звернувся до поліції метро Хрещатик та поліції, що чергувала. Наглий поліцай плювався, ображався, скоріше за все міг бути нетверезий.

Молодик-нападник при бесіді з поліцією (2 різні особи, що запамятали його) продовжував поводити себе зухвало, нахабно, не вибачився, а сказав, що побє мені "морду" за те, що я і моя мова йому не подобається. Коли один з поліцаїв відійшов з цим нападников-терористом - він показав йому якесь посвідчення - органів полціції, або подібне тобто нападник на мене мав спецпосвідчення працівника силових структур, чи таких, яки вбили при Кучмі ГОНГАДЗЕ. Його відпутили, а він мені погрожував і закурював, палив сигарети. Прошу Вас допомоги та захисту. оскільки стеження бандитів вірогідно з поліції Києва або донецьких було помічено мною ще біля кавярні на вул. Миропільська 1, тобто бандити Зеленського-Єрмака вели мене з лівого берега, як завжди в метро. Фото та номера авто можу надати. ПРОШУ Вас реальної допомоги, бо під прикриттям Зеленського-Татарова така хунта набраних ними силовиків просто ВБЄ мене в Києві.

Цікаво також, з ким і за допомогаю яких бандитів в Києві працює ВОЛЯ КАБЕЛЬ, бо саме 2 лютого, під час нападу на мене силовика татарова, мені двічі псували Інтернет, порушуючи домовленності, які надала мені Воля Кабель (за словами співробітників НАБУ, Воля тісно повязана з СБУ Зеленського)ю

 

З повагою,

 

2.02. 2024 р.

 

М.. Київ                аналітик, журналіст МАТВЄЄВ                Володимир Іванович, автор понад 10 резонансних книг, включаючи про олігархів України, понад 100 академічних робіт, понад 6000 журналістських публікацій різними мовами. Режим Зєлєнського-Єрмака не підтримую.

Информация об авторе