Crnogorski detektiv Nero Vulf

Оля Федосеева
Crnogorski detektiv Nero Vulf.                1. Aerodrom. Nero Vulf i Archi Gudvin su dosli u Crno Goru. Nervozan Nero kaze Archi: "Nikad u zivotu vise necu ulaziti u avion. Streberski izum". Archi odgovara: "Onda cemo ostati u Crmoj Gori na ceo zivot i nikad necemo da se vrati u Njy York. Bez aviona ce bude tezko putovati peske".                2. Kuca Nero Vulfa. Nero sidi za sto i pije Niksicko pivo. Archi" "Prestanete da pijete, gospodine, nemamo posao, a racuni su nam veliku, moramo da radim". Nero: " U ovaj zemlii nema  zlocine? Gde su klijenti? Dok sam rodjen blizu Niksica moram da pijem svakodnevno da podderzavam domaceg proizvodzaca. I oni su bez novca".                3. Neko kuca na vrata. U sobu dolazi momak sa cigarom u usta.  Nero: " Baci prvo, posle uci. Orhidei ne trpe mirisa ovog govna.".                4. Momak baci cigaru i dolazi kuci. "Gospodine, treba mi pomoc. Njeko je ukrao moju macku, jedinu u Crnoj Gori, kosta million euro, prva u svjetu Crnogorska macka a jos i trudna. ,sto da radim. ". Kreten, mislis da cu traziti tvoju macku, ja sam najbloje detektiv u Nyu Yourky." Archi gleda na Nero. "Pitamo gospodina za novac, koliko je cena, ako cemo najcemo. Vise nismo u Nju Yourku.".               5. . "Imam kucu na primoriju, uskoro hotel, dacu ga vama za macku. Izvadio sam ovu vrstu, unikalna je i bas nju volim." Nero otvara jos jedno pivo i reci Archi. "Zapisi svi podaci i idi napolje da trazis mscku.".                6. Archi ispred zgradi vlasnika macki. Gleda na prozori, koji su otvorenim "Jbg, mozda je pobegla, niko nju njie krao".            7. Unutri kuci vidi hranu i vodu, igracki, ljezanku. Vlasnik za stolom pije rakiju bas tuzan. "Recite, mozda je kod muza". "Kreten, ne zna ona adresu, kako moze da ga najzi, u drugom gradu je". "Moram da ispricam situaciju Nero i javicemo vama. Posalite meni spisak svijh ljudi, koji su znali o macke."                8. Nero za stolom pije pivo i cita. Njekoliko knig izpred njega su otvoreni. Archi uzi u sobu. "Sve je jasno, ovamo je spisak ljudi. Vlasnik muza, njegova porodica, komsiji, svi, ko su znali o nju. Nero gleda na papir. "Zove me ovih cetvero ".                9. Nero u svojej baste sa orhidejami, gleda pazlivo na cvece i i misli, njegove usta prica nesto sebe.   Njegov pomocnik Theodor stavi vodu u kadu.                10. U kabinetu Nero cetvero ljudi nervozni. Gledaju drug na druga. Dve zeni i dva muscarca, jedan od nijh vlasnik macki. Liftom dolazi iz basti Nero. "Gospoda, mi smo tu sbog toga, sto unikalna crnogorska macka je propala ili pobegla uz vasu pomoc. Jednog od vas. Sad ja cu postaviti vam po jedno pitanje i posle vraticu macku vlasniku. Ko iz vas zna, kako se zove macka?" Vrlo brzo odgovara jedna iz zen:"Naravno, Era, ovo ime nje ja dala Nikol, sestra Nikoli da bi je zila celu eru".               
      "Gospoda, vi ste krivi, a ovo je vasa macka, Nikola." U sobu ulazi Archi sa mackom. Nero objasniava " Vasa kolleginica htela da proda dece Eri, kad ce poroditi, naseo nju Archi u dobrom stanju u njenom stanu.  Mozete da prijavite inspektoru i zahvaljicu vas za kljucevi od mojeji novoj kuci". Paziti nju i zelim vam svima dobrog zdravlja.                11. Nero kuva gurmanskij rucak sa kuvarom, Archi otvara vrata nijhovoj novoj kuci. "Nije lose zaraditi ovako brzo. Hvala ti macka Era".