Вот такие... гинекологические войска!

Александров-Снегирь
Мудрым пользуйся девизом - будь готов к любым стриптизам!

Ещё в прошлом тысячелетии, в начале моей врачебной практики мне довелось лечить крупного чиновника из Союзгосцирка.

Лечил, лечил и вылечил...

В знак благодарности он подарил мне косметический набор!

Я не мог сдержать улыбку:

- Зачем мужику косметические краски? Для боевой раскраски?

- Ну, это, как бы, у вас же женщины есть?

- Да, я женат!

-Ну, вот жене и передарите! Кстати, а вы в гинекологии и венерологии что-то шарите (понимаете) ?- продолжал он. - Нам требуется врач для поездок с варьете. Желательно с дополнительной специализацией по гинекологии и венерологии... Весь мир с ними посмотрите!

И девок-красавиц заодно всех перепробуете... Все гинекологические войска будут вашими!

И он начал мне взахлёб рассказывать о преимуществах поездок с цирковым девичьим варьете...

Я пришел домой, передарил жене косметику и попробовал закинуть удочку насчет поездок с гинекологическими войсками...

И она мне без раздумья ответила:

- Выбирай: или я, или твой цирк!

Ну и я её выбрал... Я её уже давно знал и проверил.

Вот такие... гинекологические войска! А мы люди мирные...

(Публикация повторная)


Ось такі гінекологічні війська!
(Переклад автора С.Б.Александров-Снегирь)

Мудрим користуйся девізом -будь готовий до будь-яких стриптизiв!
Ще в минулому тисячолітті, на початку моєї лікарської практики мені довелося лікувати великого чиновника з Союздержцирка.

Лікував, лікував і вилікував...

На знак подяки він подарував мені косметичний набір!

Я не міг стримати посмішку:

- Навіщо мужику косметичні фарби? Для бойової розмальовки?

- Ну, це, як би, у вас же жінки є?

- Так, я одружений!

- Ну, ось дружині і передаруйте! До речі, а ви в гінекології і венерології щось розумієте?- продовжував він. - Нам потрібен лікар для поїздок з вар'єте. Бажано з додатковою спеціалізацією по гінекології і венерології...

Весь світ з ними побачите! І дівок-красунь заодно всіх перепробуєте... Всі гiнекологiчнi війська будуть вашими!

І він почав мені захлинаючись розповідати про переваги поїздок з цирковим дiвочим вар'єте...

Я прийшов додому, передарував дружині косметику і спробував закинути вудку щодо поїздок з гінекологічнiми військами...

І вона мені без роздумів відповіла:

- Вибирай: або я, або твій цирк!

Ну і я її вибрав... Я її вже давно знав і перевірив.

Ось такі... гінекологічні війська! А ми люди мирні...