Матвеева убили в Киеве?

Матвеев Владимир Иванович
Журналиста Матвеева убивают в Киеве власти
Дата: 12 января, 2024 Автор: Vladimir Matveev Категории: Керівнику СБУ (особисто)

 

Керівнику НАБУ (особисто)

 

Копія: Генеральному Прокурору України

 

Копія: ФБР, керівникам розвід товариства США

 

Від незалежного журналіста, аналітика

 

Матвєєва

Володимира Івановича,

М. Київ, вул. Миропільська 3, кв. 27.

 

Тел.. 066 406 98 99.

 

12.01.2024 року, Київ

 

Звернення журналіста

 

Оскільки за мною 17 серпня, 2 вересня, 22 вересня, 14, 18 жовтня та 18 грудня 2023 року в черговий раз помічене масоване незаконне переслідування, стеження за мною як журналістом кількох груп, пов’язаних, на мій погляд, з олігархами та спецслужбами України та ІЗРАЇЛЮ, США та бандитами, наркоділками, яке полягає в незаконному та помітному прослуховуванні моїх телефонів, втручання в роботу моїх робочих комп’ютерів та телефонів, незаконне системне стеження невідомих груп молодиків, прошу мені віверено відповісти у письмовому вигляді на питання чи заведено на мене діло в ваших структурах. Якщо так – П.І.Б. – який жлоб крує справу і цькує мене з органів та ОПУ. Говорив 18 жовтня з Прокуратурою – ноль емоцій, телефон гуде, мені продовжують погрожувати найманці поліцаїв. Звернувся до юристів і одержав правову допомогу, оскільки така ситуація.

 

31 серпня мене було нанесено телесні ушкодження з забоями та переломами біля ст. метро «Чернігівська», де часто-густо переслідувачі олігархів, намайнці та спецлкжби ведуть спостереження, як і із кав’ярні за адресою вул. Миропільська, 1. Нанесли тяжкі ушкодження та попередили їхати з України, більше не писати. Стеження ментів з поліції або МВС України продовжується. Під час стеження 18 грудня бандити, найманці іноземних держав – просто переслідували мене починаючи з татарина в кафе Миропільська 1 і в метро з підрами.

 

Раніше з невідомо на яких законних підставах телефонував як у Справі Гонгадзе дільничний інспектор поліції Дніпровського району м. Києва. Пояснити на яких підставах мене викликає Дільничий інспектор поліції РОМАНИШИН він по суті не зміг «лист до НАБУ», який я не подавав до НАБУ. Я сказав цьому інспектору Романишину, щоб він викликав мене тільки письмово із зазначенням, на яких підставах він мене викликає і хто дав наказ на наружне спостереження, слідкування молодиків в чорному, терор з погрозами і його виклик мене. Псує мій імідж, збирає компромат, просто травить.

 

Романишин телефонував с телефону мобільного 067/7717535 пів на другу 25 07 2023 року.

Справа йдеться про переслідування мене олігархами, попами з УПЦ МП, та їхніми покровителями в ОПУ та олігархами. РОМАНИШИН взагалі дуже винен в розвитку ситуації, що склалася і має бути притягнутий до відповідальності, про що ми сьогодні говорили з юристами України.

 

Покровителі Ю. РОМАНИШИНА і компані доводять мене до самогубства і б’ють морально та фізично за правдиві журналістські та аналітичні матеріали разом з олігархами та донецькими бандитами Татарова. Прошу припинити й розглянути його відповідність посаді дільничого за віком. Чи проходив він переатестацію і чи ця людина працювала в поліції Дніпровського району міста Києва за часів вбивства Георгія Гонгадзе на замовлення відомого президента.

 

Чи проводиться проти мене якісь оперативно розшукові заходи в Києві МВС в цілому, або корумпованими генералами;
Якщо проводяться заходи, то на підставі чого? Прошу надати мені, моєму юристу номери справ та органи досудового розслідування, у впровадженні яких проводиться тиск на мене як журналіста, схожий на тиск як у справі Гонгадзе, який завдає шкоди моєму здоров’ю.
 

Копія звернення передається моїм колегам, юристам, до ДБР, прокуратури м. Києва та НАБУ. Я також звертаюся до колег за кордон, бо не виключаю фізичного усунення мене високопоставленими злодіями разом з поліцією. СПРАВА ГОНГАДЗЕ 2.

22 вересня та 18 жовтня, 18 грудня вірогідно працювали спецслужби США,Британыъ, Ізраїлю. Конкретну інформацію я готовий передати до офісу конкретному офіцеру, поки не вбили. Незаконне переслідування і приставання до мене в транспорті, тиск посилилися. Зокрема групи непрофесійного тиску і переслідування тероризували мене в черговий раз в Україні, на свято.

 

21-2310.2023 року продовжується незаконне прослуховування моїх телефонів. Включаючи зі зїємних квартир по Миропільській, 3, електронний терор, стеження. Вагомий внесок в знищення мене і родини внесли спецслужби Маломужа-Буданова, МО України. Основна роль – Моссад з Сохнутом та посольства Ізраїлю в Україні.

 

11-12 січня – під час візиту Сунака в Україну – слідкування малопрофесійної гідоти з пресингом, системним стеженням, приставанням як підготовлених у Брианії кадрів, так і місцевих бандитів. Вірогідно, працювала шпана МЗС Кулеби. Прессинг і стеження переслідувачів під час війни зухвалі. Молодики – призивного віку. Тобто, з спецслужб аба під прикриттям.

 

Начальник ЖЕД 411 або Романишин в вересні 2023 року надсилали о мене невідомо з яких причин двох «електриків», завдання яких було – залякати журналіста по типу Справи Гонгадзе. Віжим» квартир в районі і наркоторгівля не зменшуються, а покриваються такими як Романишин.

 

Допоможить мені від пресингу та побоїв, знищення з боку найманців олігархів, представників спецслужб України та Ізраїлю. Погрожують вбити. Всі ознаки справи Гонгадзе, провокації та побиття мене в Дніпровському районі.

 

Маю лист з Прокуратури Києва про незаконне переслідування мене працівниками СБУ в Києві та поліцаями Дніпровського району м. Києва, який я додаю та оприлюднюю. Маю фото та відео вірогідних переслідувачів та номери їх авто, компанії, які відмивають гроші в Україні. Всі данні, копії листів та документів передав колегам та до спецслужб іноземних держав.

 

Прошу Прокуратуру, НАБУЮ з’ясувати, хто в СБУ, СВР, МЗС України дає команди цькування, чому до мене пристає шпана силовиків і тероризує мене. Хто дає команди з ОПу Зеленського-Єрмака. Копіїї листів передаю колегам, друзям за кордон.  Бо тут як було стеження з прослуховування телефонів, включаючи служби посольств США та Британії, так і залишається.

 

З повагою,

 

01. 2024 р.
 

М.. Київ                аналітик, журналіст МАТВЄЄВ                Володимир Іванович, автор понад 10 резонансних книг, включаючи про олігархів України, понад 100 академічних робіт, понад 6000 журналістських публікацій різними мовами