Кто приказал убить В. Матвеева в Киеве?

Матвеев Владимир Иванович
Украинского журналиста В. Матвеева продолжают уничтожать в Украине

Дата: 22 декабря, 2023

Керівнику СБУ (особисто)

 

Керівнику НАБУ (особисто)

 

Копія: Генеральному Прокурору України

КОПІЯ: УПОВНОВАЖЕНОМУ ВР УКРАЇНИ У СПРАВАХ ЛЮДИНИ

Копія: ФБР

 

Від незалежного журналіста, аналітика

 

Матвєєва

Володимира Івановича,

М. Київ, вул. Миропільська 3, кв. 27.

 

Тел. 066 406 98 99.

 

22.12.2023 року, Київ

 

Звернення від переслідуємого журналіста

За відомі книги, наукові та журналістські роботи аналітика, журналіста Володимира Івановича МАТВЄЄВА (КИЕВ), знавця багатьох мов переслідують в Україні, відомого в США, Ізраїлі, Великій Британії та інших державах відкрито переслідують в Україні. Зокрема це олігархи відомого походження за книги В. Матвєєв про сіонізм, кримінальні олігархічні клани України, підрив цілісності Украини тощо. Роботи В. Матвєєва відомі і мають підтримку, що дуже не подобається злодіям, шахраям, які відверто обкрадають сьогодні Україну через підставні "благодіні" фонди, наркотрафік, криптошахрайство, крадіжки в енергетиці, тощо. Переслідування зухвале і найгірше себе поводять представники нереформованої поліції.

В звязку із викладеним по суті за мною 17 серпня, 2 вересня, 22 вересня, 14, 18 жовтня та 18 грудня 2023 року в черговий раз помічене масоване незаконне переслідування, стеження за мною як журналістом кількох груп, пов’язаних, на мій погляд, з олігархами та спецслужбами України та ІЗРАЇЛЮ, США та Британією, просто бандитами, наркоділками, яке полягає в незаконному та помітному прослуховуванні моїх телефонів, втручання в роботу моїх робочих комп’ютерів та телефонів, незаконне системне стеження невідомих груп молодиків, прошу мені віверено відповісти у письмовому вигляді. Говорив 18 жовтня з Прокуратурою – ноль емоцій, телефон гуде, мені продовжують погрожувати найманці поліцаїв (деякі мешкают на 1 поверсі підїзду). Сьогодні звернувся до юристів і одержав правову допомогу, оскільки така ситуація. Переслідуют мене конкретно через публікації і відео, з якими можно ознайомитися в Інтернеті та паперовому вигляді.

31 серпня мене було нанесено телесні ушкодження з забоями та переломами біля ст. метро «Чернігівська», де часто-густо переслідувачі олігархів, намайнці та спецлкжби ведуть спостереження, як і із кав’ярні за адресою вул. Миропільська, 1. Нанесли тяжкі ушкодження та попередили їхати з України, більше не писати. Стеження ментів з поліції або МВС України продовжується. Під час стеження 18 грудня бандити, найманці іноземних держав – просто переслідували мене починаючи з татарина в кафе Миропільська 1 і в метро з підрами.

Раніше з невідомо на яких законних підставах телефонував як у Справі Гонгадзе дільничний інспектор поліції Дніпровського району м. Києва. Пояснити на яких підставах мене викликає інспектор поліції РОМАНИШИН він по суті не зміг «лист до НАБУ», який я не подавав до НАБУ. Я сказав цьому інспектору Романишину, щоб він викликав мене тільки письмово із зазначенням, на яких підставах він мене викликає і хто дав наказ на наружне спостереження, слідкування молодиків в чорному, терор з погрозами і його виклик мене. Псує мій імідж, збирає компромат.

Їм і компані знищені цілі СПРАИ про напади та побиття мене злодіями в Києві  з тяжкими наслідками, нападання на моїх близьких серед білого дня, просто побиття неодноразово біля дому під наглядом поліції або їхніх найманців. Корумповані поліцаї знищили докази відомого свідка дій кримінального олігарха проти мене.

Полицейський з Дніпровського рійвідділку Романишин телефонував с телефону мобільного 067/7717535 пів на другу 25 07 2023 року.

Справа йдеться про переслідування мене олігархами, попами з УПЦ МП, та їхніми покровителями в ОПУ та олігархами. РОМАНИШИН взагалі дуже винен в розвитку ситуації, що склалася і має бути притягнутий до відповідальності, про що ми сьогодні говорили з юристами України.

Покровителі Ю. РОМАНИШИНА і компані доводять мене до самогубства і б’ють морально та фізично за правдиві журналістські та аналітичні матеріали разом з олігархами та донецькими бандитами Татарова. Прошу припинити й розглянути його відповідність посаді дільничого за віком. Чи проходив він переатестацію і чи ця людина працювала в поліції Дніпровського району міста Києва за часів вбивства Георгія Гонгадзе на замовлення відомого президента. На питання про свідків протиправних дій проти мене кримінальних авторитетів з ОПЗЖ та нападу на батька Матвєєва - РОМАНИШИН прикинувся, що начебто "не в курсі". після цього було здіснено напад і побитя журналіста по дорозі до метро Чернігівська.

Чи проводиться проти мене якісь оперативно розшукові заходи в Києві МВС в цілому, або корумпованими генералами;
Якщо проводяться заходи, то на підставі чого? Прошу надати мені, моєму юристу номери справ та органи досудового розслідування, у впровадженні яких проводиться тиск на мене як журналіста, схожий на тиск як у справі Гонгадзе, який завдає шкоди моєму здоров’ю.
Копія звернення передається моїм колегам, юристам, до ДБР, прокуратури м. Києва та НАБУ. Я також звертаюся до колег за кордон, бо не виключаю фізичного усунення мене високопоставленими злодіями разом з поліцією. СПРАВА ГОНГАДЗЕ 2.

22 вересня та 18 жовтня, 18 грудня вірогідно працювали спонсори УПЦ МП Новинського-Паканіча (ці вороги україни пов’язані досить тісно с азерами та ахмєтовим, про що я повідомив колег), погрози розправи відкриті, як і травля бандитів при УПЦ МП та спецслужби Ізраїлю. 22 грудня знов чергове пеерслідування злочинцями з МЗС України - через уроов СВР України та моссад за вказівками затупників Голови МЗС Кулеби та гебешних злодіїв МАЛОМУЖА та Прийстайко. Останніх я також звинувачую персонально у вказівках по знищенню мене і родини в Україні. Конкретну інформацію я готовий передати до офісу конкретному офіцеру, поки не вбили (про Фрідмана, Новинського, Медведчука, Коломойського, Рабиновича і поплічників). Незаконне переслідування і приставання до мене в транспорті, тиск посилилися. Зокрема групи непрофесійного тиску і переслідування тероризували мене в черговий раз в Україні, на свято. Терористи Кулеби тероризували 22 грудня. Вониж і прослуховують теелфони.

Як діють примітивні злодії, високопосадовці в Україні, СБУ, СВР, колишні гебешники з поліцаями - підстава голодранців та підорастів, санкціонованний злодіями запис моїх теелфонних переговорів, запис роботи моїх компютерів, рповокації, терор, звільнення з робіт. Я готовий надати спецслужбам різних держав інформацію на зазначених злочинців в тотально корумпованій Україні. Сьогодні - 22 грудня 2023 - крім слідкування молодиків з СБУ та СВР - двзоники зазвичай з різних фірм голодраних ворюг з України, террор, навязування мені різних непотрібних мені людей на службі маломужів. коломойскьих. умерових тощо. террор триває.

21-2310.2023 року продовжується незаконне прослуховування моїх телефонів. Включаючи зі зїємних квартир по Миропільській, 3, електронний терор, стеження. Вагомий внесок в знищення мене і родини внесли спецслужби Маломужа-Буданова, МО України. Основна роль – Моссад з Сохнутом та посольства Ізраїлю в Україні н апару з Посольство США.

Керівництво ЖЕД 411 разом із Романишиним місяць тому надсилали до мене невідомо з яких причин двох «електриків» (один виглядав пяним), завдання яких було – залякати журналіста по типу Справи Гонгадзе-2. Разом з цим "Віджим» квартир в районі і наркоторгівля не зменшуються, а покриваються такими як Романишин.

Допоможить мені від пресингу та побоїв, знищення з боку найманців олігархів, поліцаїв, представників спецслужб України та Ізраїлю. Погрожують вбити: усі ознаки справи Гонгадзе, провокації та побиття мене в Дніпровському районі нещодавно. Сходка кримінальних авторитетів за адресою Миропільська, буд. 1 (кафе) відбулася 17 грудня 2023 року під прикриттям колишнього працівника міліції.

Маю лист з Прокуратури Києва про незаконне переслідування мене працівниками СБУ в Києві та поліцаями Дніпровського району м. Києва, який я додаю та оприлюднюю. Маю фото та відео вірогідних переслідувачів та номери їх авто, компанії, які відмивають гроші в Україні. Всі данні, копії листів та документів передав колегам та до спецслужб низки іноземних держав.

Оскільки ви не здійснуєте відповідні дії по захисту мене як журналіста при режимі Зеленського-Єрмака. будь ласка - зупинить терор дегенератиів з зазначених структур, МЗС Ураїни, по цькуванню мене їхньою сволоту. Скандал навкола вас і ваших дій проти мене разгорнутий, не зрозуміли - краще вам також не буде. Припинить незаконне слідкування, прослуховування, приставання, навязування мені дєрьма. підставляйте - вашим дітям і кадрам із села. Сенатори поставлені про ваші зазначені дії до відома.
Сионистая орда с олигархами Москви и Украины - не успокоятся, пока не уничтоажат до конца журналсита Владимира Ивановича Матвеева и семью. Все остальнок они сделали с Посольством Израиля на Украине, Сохнут, Моссад и подчиненным им зеленским со спецслужбами и полицией Украины. в общем, ВСЕ, как в Деле Гонгадзе. И работают также примитивно, но убийство.

З повагою,

22.12. 2023 року

 

М. Київ                аналітик, журналіст МАТВЄЄВ                Володимир Іванович, автор понад 10 резонансних книг, включаючи про олігархів України, понад 100 академічних робіт, понад 6000 журналістських публікацій різними мовами

Информация об авторе
Vladimir Ivanovich Matveyev (Matveev) is a political science analyst, expert on geo-politics and geo-energy studies. A graduate from Kiev State University and Asia-Africa Institute at Moscow State University, with a doctorate from Central European University in Budapest, he is the author of over 100 published scientific papers and books and more than 3000 printed and online publications focusing on a wide range of topics including international and interfaith relations, current policy analysis of former Soviet Union (FSU) states, Israel, global arms trade, global financial markets, analysis of oligarchic clans and systems etc. V. Matveev, in his books, predicted important events in political and economical life in the world.

Оставить комментарий