Родны бабруйск

Людмила Позняк
 
  Бабруйск  ты  мой  родны, з сібірскіх  краёў,
  Спяшаюсь  к  табе  я,  спяшаюсь  дамоў!
  Чакае  радня  тут, чакаюць  сябры!
  Спачыўшыя  тут  ўсе  чакаюць  бацькі...

  У юнацтва  маё  ты  мяне  акуні!
  Успомняцца  мне  хай  шчаслівыя  дні!
  Маю  " Саціялку"  і парк  гарадскі,
  Убачыш дзе  ўсіх - пройдзеш  круг  раз-другі!

  Тут  свечкі каштанаў  цвітуць духмяныя,
  І  да  "  Санаторкі" ўздоўж  стаяць  як  вартавыя.
  Бабруйская  крэпасць ,як  помнік,  стаіць  над  ракою,
  І памяць  былога  не  дае  нам  спакою...

  Мой  родны  Бабруйск  па  табе  я  сумую,
  Кожны  дзень успамінаю  Радзіму  Малую !
  Ўсё  мне  тут  дорага  тэатр  і  царква,
  І  памяць  пра  тых,  што  забрала  вайна...

  І  родны  свой  двор, і сястру ў  роднай  хаце,
  Як  гралі  гармонікі  бацькі  і  маці...
  І  тую  рачушку ,  дзе  хадзілі  купацца,
  І  хочацца  тут  назаўсёды  застацца ...

  На  галоўнае вуліцы ўжо  вялікі  прастор!
  Ўсіх  сустракае  яўрэйчык - бабёр!
  На  плошчы  базарнай ў  цэнтры  стаіць!
  Ад абдымкаў людскіх  аж на  нос  зіхаціць !

  Так хочацца  моцна  да  яго  прытуліцца,
  І  з  марай,  жаданнем  сваім  падзяліцца!
  Раскінуў  масты  ты  Бабруйск  над  ракою!
  Ўсюды  відаць  хараство  навастроек!

  Цябе ўспамінаюць  ва ўсім  белым  свеце!
  Деля  нас цябе  лепей  нема   на  Планеце!
  Усё  гэта  міла  і  дорага  мне!
  У  сэрцы  маім хай  Бабруйск  мой  жыве !   
 

   сентябрь - октябрь  2023  года