Ik verdrink in jou, zoals in het universum

Иветта Асауляк
Ik ben van jou... Zie je... De jouwe...
Dol zijn op! Wil! En ik ben jaloers!
De aarde zweeft onder je voeten vandaan
Als ik je lippen kus......
Je bent alleen van mij... Ik zal het aan niemand geven...
Ja, het klinkt onbeschaamd... Nou, het zij zo!
Ik deel alles met jou in twee;n.
Jouw geluk, vreugde en verdriet
Ik was al gek
En nu loop ik volledig gevaar...
Ik ben met jou achter de boeien gezwommen
En het einde is heel dichtbij...
Je hebt ingebroken in mijn onderbewustzijn
Van mijn winter een zomer maken...
Ik verdrink in jou, zoals in het universum
Zonder reddingsvest...
Ieder moment, ieder uur, iedere dag
In mijn gedachten loop en adem je
Je bent meedogenloos bij mij, als een schaduw...
Ik ben de jouwe, mijn enige... Hoor je?...