Чарiвна монетка

Ксана Поликарпова
*соавтор Дмітрій Хапаєв

Коли мені виповнилося десять років, серед подарунків на день народження я знайшов горщик з монеткою. Я не знав, хто його подарував. Монетка виявилась незвичайною, з однієї сторони було зображення листа конюшини, з другої – число тринадцять. Я вирішив показати цю монету своєму дідусю, який знав багато ірландських легенд.
Дідусь довго роздивлявся монету скрізь окуляри. Він сказав, що це – дивний подарунок, і він має приносити господарю удачу. Або це просто чийсь жарт.
Я вирішив перевірити монетку. Поклав її у кишеню й покликав тата зіграти у шахи. Я виграв цілих три рази! Я був дуже радий! Але коли я подивився на монетку, то побачив, що замість тринадцяти там з'явилась цифра десять. Я знов пішов до дідуся і він пригадав, що цифра на монеті означає кількість разів, коли удача буде на боці господаря.
Я зрозумів, що треба використовувати монетку дуже обережно. Наступного дня в мене повинна була бути річна контрольна робота по математиці. Я взяв монетку з собою. Хвилюючись, впорався з усіма завданнями раніше за всіх. Вчителька вирішила одразу перевірити мою роботу і з подивом сказала, що я отримав десять балів.
Монетка працювала! Останні дев'ять удач я поступово витратив на свої справи. Після використання в тринадцятий раз монетка зникла. Але я залишився більше впевненим у собі і своєї удачі.


21:39
20.04.2023