o banderowsczynie

Дмитрий Саврацкий
jestem z polsko-ukrainskiej rodiny, i to wskazuje ze mozemy wspolistniec razem i wychowywac dzieci. kym byla ta sbrodnia sprowokowana i przez kogo wypelniona nie wiem, wiem ze moju babciu polku wyzywali w NKwD i pytali dlia czego otrymywala listy z Polski od mamy.nie rozumiem po co budicie w liudziach nienawisc. jestem ukraincem i nie toleruje banderowsczyny. kazdego czlowieka powinno sudic z wzgledu tego jaka on sam jest persona i nic wiecej. ja sluchalem wywiad sosiadki rodiny Bandery i ona powiediala ze on pochodi z normalnej rodiny i to co jemu przypisuja nie moglo byc. powtarzam nie mam duzo informacji zeby osondzac.. i przypusczam ze nkwedisci mogli przebrac sie jak banderowcy. moj kuzyn Polak Ryszard co mieszka w stanach opowiadal mi ze byla niania, widocznie banderowka i znalazli jego rodicy kolo csciany, widocznie byl rzucony o sciane tej banderowka. i do tej pory on ma rozlady ze snem. ale powtarzam po xo budicie nienawisc. czy nie liepiej budowac stosunkim przyjazni??? a jak z niemcami ktory was zajeli w 1939, macie teraz jaki stosunki...? powtarzam budujcie przyjazn a nie nienawisc/ mialem Przyjacielia Wieslawa Molika bylego dyrectora Krakiekskiego radio-wspanialy czlowiek. i on pomogl 3 ukraincam utiec z taboru koncentracijnego za co myslie dostal swoja nagrade na niebie... A wy co dostaniecie osliepione nianawiscia? to moje skromne zdanie. prosze nie sadic... Dymitr

5 04 23