Рестораны, поляны и тараканы!

Александров-Снегирь
В любом ресторане за испорченное блюдо всегда платит повар. Потому что клиент всегда прав!
И вот я придумал как можно на этой мелочи сделать большие деньги.
И что я стал продавать на набережной в зоне ресторанов?
Продаю тараканов посетителям ресторанов недорого!..
Клиенты их берут, идут с ними в ресторан. Заказывают целую поляну из блюд. А под конец кидают в тарелку незаметно таракана...
Дальше по сценарию раздаётся громкий крик, скандал, все повара сбегаются на кипиш в ожидании извержения вулкана в виде приезда санэпидстанциии! И, скрипя зубами, компенсируют затраты клиентам. Так и получается многократное бесплатное питание!
Счастье - это оказаться в нужное время в нужном месте с нужными деньгами! И с тараканами!
Угадайте, кто я по национальности?



Ресторани, галявини і таргани!
(Переклад автора С.Б.Александров-Снігур)

У будь-якому ресторані за зіпсоване блюдо завжди платить кухар. Тому що клієнт завжди правий!
І ось я придумав як можна на цій дрібниці зробити великі гроші.
І що я став продавати на набережній в зоні ресторанів?
Продаю тарганів відвідувачам ресторанів недорого!..
Клієнти їх беруть, йдуть з ними в ресторан. Замовляють цілу галявину зі страв. А під кінець кидають в тарілку непомітно таргана...
Далі за сценарієм лунає гучний крик, скандал, всі кухарі збігаються на Кіпіш в очікуванні виверження вулкана у вигляді приїзду санепідстанціїї!
І, скриплячи зубами, компенсують витрати клієнтам. Так і виходить багаторазове безкоштовне харчування!
Щастя-це опинитися в потрібний час в потрібному місці з потрібними грошима! І з тарганами!
Вгадайте, хто я за національністю?