Мой Ответ на Обращение на Украинском Языке

Зиновий Винокур
Мой Ответ на Обращение

(Обращение Общественных Деятелей – Евреев к Парламенту и Правительству Государства Израиль – на украинском языке)

Шановні Друзі!
Я теж іудей, я теж волонтер, та, у невеликій ступені, громадський діяч.
Більшу частину свого життя (35+ років) я прожив на території України, де навчався в школі та університеті з українською мовою навчання. Тому я звертаюся до Вас на мові Тараса Шевченка та Михайла Коцюбинського.

Як єврей у шостому колінні, я бажаю звернутися до Вас та викласти моє розуміння з питання агресії РФ проти України.

По-перше, моя  велика повага до кожного з Вас, зокрема, та до всіх Вас гуртом.

По-друге, моє відношення до прямої військової допомоги з сторони Держави Ізраїль різко негативне.
Я вважаю, що Держава Ізраїль повинна стояти осторонь  від будь-якого прямого втручання у БУДЬ-ЯКИЙ  збройний конфлікт у будь-якій частині світу.

Більше того, той факт, що поряд з нами вже колихає полум'я війни, у якому ми приймаємо пряму участь: я маю на увазі Сирію, яка, практично, втратила свою самостійність, тому що вона, практично, поділена між Іраном, Туреччиною, Росією та США.

Довголітнє стратегічне протистояння між Державою Ізраїль та Іраном потребує від нас партнерські  стосунки с РФ. Звісно, це потребує від нас нейтралітету по відношенню до України.

Ми не можемо сказати, що наш нейтралітет "сліпий", як то вже було щодо Швейцарії під час другої світової війни. Ми відкрили свої кордоні євреям України, та членам їх родин. Ми, всім, чим можемо, допомагаємо цим особам, які знаходяться на нашій території. Звісно, не всі євреї змогли чи мали бажання переїхати на постійне місце мешкання до Ізраїлю. 

Я розумію, що Ви, як і я, хвилюємося за долю тисяч та тисяч євреїв України. Але ми не маємо ніякого права ризикувати нашими військовими.

З повагою,

Залман Винокур, Магістр Англійської Філології , Сертифікований  Викладач Англійської Мови  (Коледж "Трініті", Лондон, Велика Британія),
Волонтер та громадський діяч