Хлопоты Агни-Ёга

Брыль Сик Кампания
И яблоки нада резать!
И гольле палиць!
И комын ждэ онь майстреньку.
Да пыску б скилься з видр…

Эх, а я но всэ обновлев бы!
Да соби вслухвавсь в Верш,
Шо шлэ мни якыйсь Осылэныць
Шочес, шомамэнт.

От дисплей тут новэнькый.
Да озушка чудесн.
А я, шо, сам всэ й умею?
Хо, вгробыты можм цо хцэш!

Алы ж я шэ й ий звер бы ж!
Бо в Год Тигра прыпэрсь.
Так шо, гы, не сумею
В дырку нейк агурэц?

Так. Оно спокийнэнько.
Баджан хай но у сэрц.
И от: натэ – нэндза
Шось впэр у столбэць!

Добрэ. Далый паехали.
Там шнур тожэ е щ?..
Эгэ! А отферсцие
Куды якэ вплеш?

Ныц ны сходыця в беса!
Штыр ны лизэ ны в сценк!
Значыть, трэ удлиненне?
А дэ ёго взьмэш?

И от, пан слыпэнькый
На ровыр и дэсь?
Аджэ ж, велика нету вж.
Остався в пынькэй.

И пешшо! В кровцы ступне все.
Вчора гахнувсь в шоссэ!
Дойшлы до Алексы.
А вин всэ на ферм.

Ладно. Тыхо. Нарэшты
Шэ унь гений техн.
И хоть вечно занетый,
Послухав Стрыльце.
Бо й сам с тых масцей.

Ну, кажэ, остолбенелый
Я зном от тыбэ!
И шо ты всё, ныкэча,
Ны спросыш ныц в продавце?

Тут трэ ж наконечник,
Раз входа ныдэ.
На, свий позычею!
Но не. Мо, й ны тэ щ.

Довго чы коротко –  великом
Вовк добрався до негр.
А я уж натужевся!
Оно коб за им быстрей.

Тыцялы мы, тыркалы…
А в дырку ны йдэ!
И шо то в у тых мартышок?
Бордюр в китаеньк!

То, шо, сошкребвай м?
Чы ек гэто щэ?
Порт жэ во есця!
А видьма далэньк!

Прышлося нам лося
Инакш вгомонець:
Открылы сисьТемНика,
Оджелы шэльмэй…

И шо, усэ ужэ?
Хи-ха! Наконец
Трэ щэ ж загружеты
Вот диска с талерк!

Ну, час дэсь покорпалысь –
Набрамшысь тирпень.
Бо й той Кент быз гочый:
Дай лупу, дай свет.

И хоть повня на нэбы,
Успилы шэ до вычэр
Ушпарыты Васылэвы
Найлепшэ шось ля й тырнэт.

Слава Тобе, Отец!
Сонцэ мое чуднэ!

...от тут дэсь и пычэцьця
Тисто якэсь святэ