О Пресвятая и Преблагославенная Богородица Дева!..

Юлия Головина-Разумовская
О Пресвятая и Преблагославенная Богородица Дева, Владычица мира! Призри милостивым Твоим оком на меня, грешную и погибающую, предстоящую перед святым Твоим образом и молящуюся Тебе с умиленным и сокрушенным сердцем. Просвети ум мой, помраченный страстями, и исцели меня от всех болезней души и тела. К Тебе прибегаю, о Матерь и Дева, недостойная и смиренная раба Твоя. Даруй мне исправление греховной моей жизни и избавь меня от скорбей и бед, от болезней и искушений, от ада и вечных мук, ибо Ты - моя Заступница и Помощница. Подаждь мне тихую и безмятежную жизнь, христианскую непостыдную кончину и добрый ответ на Страшном Суде Сына Твоего и Бога моего, яко да прославлю Его со Безначальным Отцем и Пресвятым Духом и Твоё милосердие неизреченное, во веки веков. Аминь!