Я хочу в ту страну. А. Куряев

Артемидия
Я хочу в ту страну (Куряев Андрей)

https://www.youtube.com/watch?v=Vmw6kBZAZao

Я хочу пробежать по краешку детства,
Где счастливым был миг любой.
Я хочу в ту страну, где не было секса,
Но какая была любовь!

Может быть я в своих желаниях дерзок,
Только с возрастом все сильней
Я хочу в ту страну, где не было денег
Но зато было много друзей!

Эту боль и тоску ничем не развеешь,
Но, от нынешних звёзд ослеп,
Я хочу в ту страну, где не было зрелищ,
Но намного вкусней был хлеб!

Я листаю альбом потрепанных фоток,
Прежних лет не иссяк родник.
Я хочу в ту страну, где не было шмоток,
Но зато было много книг!

Все другое теперь, взамен телеграфа
Монитора горит экран…
Я хочу в ту страну, где не было кайфа,
Но какой был в тайге туман!

Все от жизни хотят - всего и поболе,
Что поделать, такой уж век…
Я хочу в ту страну, где не было воли,
Но по совести жил Человек!
Есть ошибки или текст неправильный?
Вы можете его откорректировать.


Перевод.

Я хачу ў тую краіну (Кураеў Андрэй)

Я хачу прабегчы па краёчку дзяцінства,
Дзе шчаслівым быў момант любы.
Я хачу ў тую краіну, дзе не было сэксу,
Але якая была любоў!

Можа быць я ў сваіх жаданнях дзёрзак,
Толькі з узростам усё мацней
Я хачу ў тую краіну, дзе не было грошай
Але затое было шмат сяброў!

Гэты боль і тугу нічым не развееш,
Але, ад цяперашніх зорак аслеп,
Я хачу ў тую краіну, дзе не было відовішчаў,
Але нашмат смачней быў хлеб!

Я гартаю альбом патрапаных фотак,
Ранейшых гадоў не вычарпаўся крыніца.
Я хачу ў тую краіну, дзе не было шмотак,
Але затое было шмат кніг!

Усё іншае цяпер, наўзамен тэлеграфа
Манітора гарыць экран…
Я хачу ў тую краіну, дзе не было кайфу,
Але які быў у тайзе туман!

Усё, што ад жыцця хочуць-усяго і пабольш,
Што зробіш, такі ўжо стагоддзе…
Я хачу ў тую краіну, дзе не было волі,
Але па сумлення жыў Чалавек!
Ёсць памылкі або тэкст Няправільны?
Вы можаце адкарэктаваць яго.