Песня Высоцкого

Артемидия
Владимир Высоцкий 

Корабли.

https://www.youtube.com/watch?v=sirYi358GM4

Корабли постоят и ложатся на курс,
Но они возвращаются сквозь непогоды.
Не пройдет и полгода — и я появлюсь,
Чтобы снова уйти,
чтобы снова уйти на полгода.

Возвращаются все, кроме лучших друзей,
Кроме самых любимых и преданных женщин.
Возвращаются все, — кроме тех, кто нужней.
Я не верю судьбе,
я не верю судьбе, а себе — еще меньше.

Но мне хочется думать, что это не так, —
Что сжигать корабли скоро выйдет из моды.
Я, конечно, вернусь, весь в друзьях и мечтах.
Я, конечно, спою,
я, конечно, спою, — не пройдет и полгода.

1966 г.

ПЕРЕВОД.

Владимир Высоцкий
Кемелер т;р
Кемелер т;рып, курс;а т;седі,
Біра; олар ауа-райынан оралады.
Жарты жыл ;тпейді-мен пайда боламын,
;айтадан кету ;шін,
та;ы алты ай;а кету ;шін.

Е; жа;сы достардан бас;а б;рі ;айтып келеді,
Е; с;йікті ж;не адал ;йелдерден бас;а.
Б;рі ;айтып келеді-;ажет адамдардан бас;а.
Мен та;дыр;а сенбеймін,
мен та;дыр;а сенбеймін, біра; ;зіме одан да аз.

Біра; мен олай емес деп ойла;ым келеді, —
Жа;ында Кемелерді жа;у с;нден шы;ады.
Мен ;айтып ораламын, барлы;ы достар мен армандарда.
Мен, ;рине, ;н айтамын,
мен, ;рине, ;н айтамын — жарты жыл ;тпейді.