204

Степан Нагорняк
Горять Чотири Башні Зла
Багато Хто Тут Лишився Ума
Це Полум'я Зїдає Мозги На Ура
Шепчуть Духи Синку Це Забута Земля
Тут Лишень Проклинають Творця
До Поки Горить В Серці Печать Добра
Біжи Звідсиля Поки Непоїли Тварі
Твої Ще Ледь Тліющі Світлі Знаменна!!

Вірю Що Мене Світло  Тут Оберігає
Хоча Признаюсь Сили Мої Мене Покидають
Вирішив Нирнути В Глибини Дурноти
Сумніваюсь Уже Чи Зможу Виплисти
На Поверхність Чистої Доброти!!!

Архангела Зустрічав
Він На Мене Здивовано Поглядав
Про Крила Мені Нагадав
Сказав Що Буде Зі Мною До Кінця
Яка Б Фатальна Не Була Моя Ігра!!!

Падших Також Повстрічав
Вони Щиро В Мою Душу Заглядали
І Безумцем Мене Прозвали
Мовили Ведь У Тебе Є Життя
Но Ти Тратиш Його Попросту Зря!!!

Стража Судьби Поведав
І Його Брата Кармічного Щиро Обняв
Вони Мене Нівчом Не Упрікнули
Лишень Мовили Тяжка Дорога Ця
Но Ти Із Болі Творитимеш Істинну Творця!!!

Смерть Свою Зустрів Блаженно
Духовно На Рівень Новий Вище Став
Но Вона Із Сумом Сказала Про Розбитий Кристал
Мовила Ти Міг Істинну Любов Підкорити
Но Ти Вирішив Циліком На Своє Життя Забити!!!