Мужик, ты меня уважаешь?

Александров-Снегирь
 "Русскою водкой, доброй и нежной
 греются ангелы... вместо одежды"...


Сегодня вечером поднимаюсь по лестнице в винный магазин, а из дверей лабаза навстречу мне вылетает эйфоричный, брутальный дядя с открытой бутылкой водки.
В руках у него ещё торчал пакет с целой спиртовой батареей.
Доминантный самец оценивающе оглядел меня, протянул открытую бутыль и предложил:
- Мужик, ты меня уважаешь? Ваксу будешь? Тяпни со мной?
Тут я присмотрелся к нему и обалдел!
Да это же был... !!!

(Продолжение следует)


Мужик, ти мене поважаєш?
(Авторський переклад С. Б. Александров-Снігур)

 "Русскою горілкою, доброю і ніжною
 гріються ангели... замість одягу"...

Сьогодні ввечері піднімаюся сходами у винний магазин, а з дверей лабаза назустріч мені вилітає ейфоричний, брутальний дядько з відкритою пляшкою горілки.
В руках у нього ще стирчав пакет з цілою спиртовою батареєю.
Домінантний самець оцінююче оглянув мене, простягнув відкриту бутель і запропонував:
- Мужик, ти мене поважаєш? Ваксу будеш? Тяпни зі мною?
Тут я придивився до нього і очманів!
Та це ж був... !!!

(Продовження слід)