Бюро проблем

Юрай Курай
#  інтерєсна_ жизнь  18+
(твіттер  мусора-«нєлєгала» )


Число/Місяць/God
Сьогодні узяв на заданіє барсєтку і спалився. Получив ****и одначальства. Лішілі квартальної премії (два лотка яєць) ппц


Число/Місяць/God
Поставили з напарником дів’ятку з відеорегістратором на путі слєдованія об’єкта, а самі звалили до Вальки у парікмахєрську – тіпа «нікаво нєт». Об’єкт накрутив пальцями якихось мудр відеорегістратору. Послали матеріал фахівцям до Києва. Прийшов отвєт, шо то були якісь факі і «продолжать наблюдєніє» . грусний смайлік.


Число/Місяць/God
Вів наблюдєніє за об’єктом на набережній. Удівся у все лісапедне, обтягуюче(яйця здавило). На голові – шльом , усі діла. Присів біля об’єкта ніподальоку на лавці. Голова у шльомі пріє, тьомні стратегічні окуляри наводять на мисль о суіцидє(бо вже смеркається). Зняв шльом і спалився – уставна причоска. Хто б подумав.


Число/Місяць/God
Наше начальство кришує бариг на районі. Но із достовєрних істочніков доходять сігнали, що кожної ночі над районом стоїть хмара від ненашої трави. Аналітики кажуть – десь пробзділось . І десь работає неокучений нами об’єкт. Наказали ходить з рюкзаком тіпа хіпстер, бо барсєтка не в топє. На всяк случай носю з собою намет і коврік для йоги – вдруг прийдеться внєдриться. Літьоха сказав – нікуди не годиться. Ти шо, каже, зібрався Польщу окупіровать? Там тіки наші «лєгали»  счас працюють, дурбецало! Так і сказав.


Число/Місяць/God
Довірили стеження з автомобілю. Я вибрав великий і бєлий. Номера , канєшно, пізжені. Незамєтно паркуюсь то там то тут. Все по інструкції. Мене уважають. Діти у дворах здоровкаються. Голосно так: «  Привіт, наружка! Как служба?»


Число/Місяць/God
Мамо, ми работаєм чотко і просто – забиваєш номер об’єкта у програмку свого телехфона і ходиш за ним. Тіки недавно случилось страшне. Об’єкт вимкнув свого телефона. І цілий наш отдєл по борьбє з борьбою ослєп і оглух. *** просциш, де тепер той покімон. Тяжола робота, мамо.


Число/Місяць/God
Вели об’єкти на пляжу. Сначала напарнік роздівся поряд і поклав під одежею телефон. Но не просто так, а включив у ньому диктофона на запісь. Сам же побіг тіпа купаця. Но вони йому там такого саундчеку наговорили, шо тут встидно печатать. А в кінці добавили: «развєтчикам посвящаєця»


Число/Місяць/God
Мені теж прийшлося работать на пляжу. Покімон уключився і я пойняв, під яким грибком затаївся можливий Пабло Ескобар ( я тепер знаю, хто це – кіно дивився. А то всіда німів, коли начальство гуглило ето ім’я). Так от – запаркував вєліка біля них, зняв рюкзак і стою по коліна в піску - тіпа вдаль дивлюся, а сам прислухаюся. Часа два вони ****іли про риболовлю, єблю і Бон Скотта, а потім підійшли до мене і сказали : «Земля пласка. Начальство тебе найобує. Дай прикурить» … Мамо, мабуть я застрелюся з табельного. Наші многіє так дєлали. Таке врем’я. І трава у нашого мозгоправа ***ова. Бо нічо в етой жизні тепер непонятно (обрив связі)