Мама, розкажи мен казку

Аня Курин
Розкажи мені, мама, казку на ніч
В якій маленька принцеса - це я.
Де єдинороги літять до мене навстріч
І, кружляє цукеркова течія,
Де я обираю рожеве плаття,
Без почуття вини їм торти,
Де в мене лише одне заняття -
Любити життя і рости.

Розкажи мені, мама, ще одну казку
В якій існує фантастичний кіт,
Він подарує мені 8 життів і котячу ласку,
А може і цілий всесвіт.

Тільки не нагадуй ту, про страшний світ,
Де не можу голосно сміятись на каруселі,
Де мені вже занадто багато літ,
Де принц мій загубився в чорній пустелі,
А поруч стоїть незнайомий мені чоловік.

Розкажи мені, мама, казку,
Нагадай мені про маленьку дівчинку,
В житті якій не буде поразок,
І жодного темного сумнівного вчинку.
Нагадай мені, що вона все зможе,
Так, напевно, що подорослІшає
Вона обов'язково всіх переможе,
Бо з кожною казкою вона сильнішає.

Мама,
Хай не світить жодна з зірниць
Розкажи мені "казку на ніч",
Або заспівай колискову, всміхнись
(Побудь ще зі мною, ну й що, що вже майже світанок,)
Просто посидь зі мною ще пліч-о-пліч.