Подслушанный разговор

Сергей Кручина
Сидя в бурьянах і смокчучи нектар з квіток я почув розмову моеї Бабуньки з листоношею - Ганно ,ти чула ? Мій чоловік,падлюка ,хай йому грець, вчора ,після вечері десь нажерся самогоняки та й заснув в хліву, поміж свиней, я пішла задати свиням кукурудзи ,охолола вже зовсім -дивлюся а воно падлюко розляглося на свині - черевики в багнюці і хропе як хряк .А з другого боку поросята обліпили ,цицьки смокчуть .Я беру відро з водою і виливаю йому в його харю .Що тут почалося - горе та й годі.Свиня скочила на ноги ,поросята зависли бовтаючись в повітрі тримаючись за цицьки свині .Цє одоробло впало у багнюку і злякано дивится на мене .Я його мокрою хустиною по пиці по пиці Він схопився на ноги та й лайнув через хвіртку до двору де біля будки доглядала своїх цуценят вівчарка воно ,перелякане віддавило лапу цуценяті .те верещить ,Альма кинулась ,вчепилась йому в сраку .Він верещить ,цуценята верешать ,свині верещать ,кури бігають ,коти повигиналися та й шиплять .Кінець світу.Постояли біля воріт пореготали та й розійшлись хто куди - бабунька пішла в літню кухню ладнати вечерю .листоноша далі по вупиці .Я в бурьяні смоктати нектар з квіток.