Надворi квiтень набирае прав

Братислав Либертус Новинки
НАДВОРІ КВІТЕНЬ НАБИРАЄ ПРАВ
(текст пісні)

1)
Надворі квітень набирає прав.
А в мене настрій ніби хтось украв.
І сіро у очах, немов не стало барв,
І їжа ніби втратила свій смак.

І стала нібито коротшою доба.
І нібито не стало термінових справ.
І вже давно не розважає Інстаграм,
Я сам - немов загублене дитя...

Ref.1:
Не літають мої крила:
Я без тебе нещасливий,
Бо тобою я хворію,
І хвороба не мина,
Не мина.
Дні минають ніби морок,
Хоч, здається, все нівроку,
Зверху ніби все нівроку,
А всередині не так,
Все не так,
Не так...

2)
Тиняюся без діла під твоїм вікном:
Чогось шукаю, мовби загубив чого.
Немов мене сюди магнітом тягне знов,
Немов потрапив у вікна полон.

Ref.1:
Не літають мої крила:
Я без тебе нещасливий,
Бо тобою я хворію,
І хвороба не мина,
Не мина.
Дні минають ніби морок,
Хоч, здається, все нівроку,
Зверху ніби все нівроку,
А всередині не так,
Все не так,
Не так...

Ref.2:
Видно, Богові так треба,
Щоб у тобі мав потребу.
Ніби намастили медом
Біля тебе назавжди,
Назавжди.
Думав цей гештальт закрити,
Але мушу до дна пити,
Віч-на-віч тебе любити,
Ти мою любов прийми,
Ти прийми,
Прийми...

3)
Тиняюся без діла під твоїм вікном:
Чогось шукаю, мовби загубив чого.
Немов мене сюди магнітом тягне знов,
Немов потрапив у вікна полон...

11:06, 03.04.2021
Братіслав Лібертус-Карміна

(До збірки "Паспорт тих, хто кличе - серце, що чекає", "За розкладом мені пора страждати")