Карма. Частина 18

Мира Александра Маири
....В білому, освітленому  холодним білим світлом коридорі,  нервово , туди-сюди,  ходив Сергій, тримаючи руки за плечима. Час від часу  він зиркав на годинника, потім зупинявся, завмирав на мить і витягував шию , намагаючись  прислухатися до розмови за дверима палати. В ці моменти він скидався на гусака, що хоче все знати, підслуховуючи чужі секрети.

В залі очікування сиділи Лідія Петрівна і Іван Леонідович і про щось тихо перешіптувалися між собою .
  Як тільки Сергій помітив Лєру, відразу кинувся до неї і  роздратованим голосом почав :

- Де тебе носить ! Я тут від нервів і переживання вже ледве дихаю, а ти вештаєшся Бог зна де ! Мама ж за тебе що 5 хвилин питає, про щось поговорити хоче. Каже, що дуже  важливе і що це, мов отрута, роз'їдає її зсередини.... Ти щось знаєш про це ? ; і він з підозрою втупився в неї гострим поглядом, мов хотів просканувати всі її думки ...

- Та я без поняття ! І взагалі, там на кільцевій аварія, машини до тепер в корку стоять, я ледве, якимись аж земляними дорогами, то все об'їхала, щоб сюди добратися. Змучена і знервована, а ти ще й голос на мене підвищуєш!

Сергій ще раз недовірливо зміряв Лєру з голови до ніг  і холодно процідив крізь зуби:

- Гаразд, повірю....

 В цей час двері палати різко відчинилися і з них кулею  вилетіла гарна молода чорнява жінка. Повернувши голову вона на ходу кинула :
- Ні, пані Христю!  Я так вирішила і нам немає про що більше говорити !

Жінка швидко пройшла коридором, зачепивши байдужим  поглядом Сергія і Лєру.
   Сергій намагався затримати її за руку, але вона вирвала її , сказавши щось різке  і, навіть не оглядаючись, зникла за вхідними дверима , в темряві ночі..
Сергій лише крикнув їй навздогін : " Марто!" , але вона вже його не чула...

  Лєрочка обережно заглянула в палату. Пані Христя лежала в ліжку бліда,  відкинувшись на подушки  і важко дихала... На мить здалося, що вона без пам'яті , але почувши, як клікнула клямка дверей, відразу відкрила очі .

- Лєро, це ти ? Підійди ближче. Присядь отут,  скраєчку, на ліжко, я мушу перед тобою покаятися ...

- Ну що ви, пані Христю! Вам нема в чому каятися переді мною ! Ви чудова свекруха, ніколи не зробили мені жодної прикрості....

- Дякую, Лєрочко, але.... , - пані Христя затихла.... Зібралася з мужністю , і продовжила :

- Знаєш..... ще до тебе Сергій довгий час зустрічався з одною дівчиною... Вона двічі вагітніла.... але я.... Я не хотіла її за невістку! Ну не пара вона була моєму Сергійкові! От я і настояла, щоб вона....  позбавилася..... , - пані Христя затнулася, наче хтось ножем полоснув  її по голосу, - Позбавилася ..... Словом.... перервала вагітність.....

   В повітрі зависла гнітюча тиша. Лєра мовчала і не знала що сказати... Вона не розуміла, при чому тут вона ? Пані Христя теж мовчала, намагаючись підібрати слова....

; Так от.... я думаю.... То через мене Бог не дає Сергієві діточок.... Через те, що на мою вимогу він відмовився від тих.... Примусив...
Правда... є в мене підозра, що Марта останню вагітність таки виносила... І в Сергія є синочок....  Мартин старший син ну просто  викапаний Сергійко в дитинстві...

- Сергій, Сергій, вічно лише Сергій! Весь світ крутиться лише навколо Сергія ! А я ? Про мене хтось думає ? Як воно мені ? От ви собі душу полегшили, а як мені далі бути ? .... З цим ?.... Як жити ?

   Лєра вийшла і сіла біля батьків.
Попередня дівчина...  Це, напевно, була вона... Не дивно, що так відсахнулася від Сергія...
Лєрі здалося, що вона вже десь бачила цю жінку. Раптом , блискавкою промайнуло:

- Марта ! Це була вона !... В той день....  - Згадалося, як молодий щасливий мужчина зустрічав свою дружину з роддому з оберемком квітів , а вона несла в руках писклявий згорточок,  - я ще тоді так позаздрила їй!

Так ось вона яка, Марта, Сергієва екс....

   Лєра рішуче піднялася і підійшла до чоловіка:

- Нам треба поговорити.... Серйозно. Вірніше, нам треба розлучитися. І чим швидше ми це зробимо, тим краще !

- Ти ! Безсердечна ! - голос Сергія зірвався на якийсь істеричний писк, -  В такий трагічний момент підіймати таке питання !

- Момент можливо і трагічний, і тут ти маєш моє повне щире співчуття, але розлучитися нам треба ! Тим більше, що ти вже не один рік  так затишно себе почуваєш в обіймах червоноволосої кралечки з круїзу ! Все таємне рано чи пізно стає явним ! Думаю, прийшов час закінчити нашу історію. Про свою маму не турбуйся: найкращі лікарі поставлять її на ноги, але ти з чим прийшов , з тим і підеш ! Я все сказала.

   Сергій німо дивився на Лєру і відкритим ротом хапав повітря... Як риба , викинута на берег...

- Боже, і що я колись знайшла в цьому окуневі? Його безпомічність в критичних ситуаціях просто вражає... І егоїзм.... Існує лише він і його інтереси...   Це ж якою, спраглою на чоловічу увагу  дівчиною я була, що не змогла розглядіти його справжнє нутро...  Він навіть не здатен прийняти якесь серйозне рішення - все за нього вирішувала мама.... а потім я... Ні-ні, треба закінчувати з цими застояними, як болото, стосунками і йти вперед... Не знати, як ще там складеться з Данилом, але краще вже залишитися самою, аніж з таким чоловіком !

   Думки роїлися в голові як бджоли в вулику, перестрибували з одного на інше, а при згадці про Данила гаряча хвиля вже вкотре знову накрила її, щоки запалали вогнем а внизу живота залоскотало....

    Стріпнула головою, щоб відігнати невчасну, але таку солодку згадку і , звернувшись до батьків, сказала :

- Мамусь.... Татусю... Я поїхала додому... Щось така змучена і знервована, що боюсь, не витримаю і засну отут просто на підлозі...

... Ранок видався на диво сонячним.  Промінчики пробивалися крізь шпарку в шторах і малювали золоту доріжку на стіні.  Вона дивилася на ту доріжку і уявляла себе маленьким ельфом, що танцює в золотих променях на золотій доріжці. В голові звучала ніжна музика... Хотілося співати. Хотілося перетворитися на 5-річну дівчинку і підскакувати на ліжку.. 

Вчорашній день здавався сном.

; Маааааа! - голос звучав по дитячому дзвінко, - мамусь !

     Лідія Петрівна стурбовано зайшла в кімнату .

- Нарешті ! Я вже почала переживати, чи ти, часом, теж не захворіла з тих потрясінь!  Вже дванадцята  година а тебе недобудишся ! Я вже до лікаря збиралася дзвонити!

- Дванадцята ???? , - здивуванню Лєрочки не було меж, - я проспала безперервно майже 12 годин.... і мені нічого не снилося ... я наче впала в морок ... і все... Але зараз почуваюся просто чудово !
Ага, і ще: мамусь, я вирішила розлучитися з Сергієм... Ми... Різні люди... І він мені вже роки зраджує.... Так буде краще.

    Лідія Петрівна зітхнула, знизала плечима і лише сказала :

; Краще, то й краще. Не буду тебе ні в чому переконувати. Ти доросла вже, тобі видніше.

    Лєрочка обійняла маму і шепнула їй на вухо : " Мамусь, ти в мене найкраща ! Все розумієш ! Я завжди знала, що ти найрозумніша жінка на світі !"

    Перекусивши нашвидкоруч Лєрочка, мов на крилах, летіла в ветеринарну клініку.
Аякже - ж ! Там на неї чекало двоє карапузиків, дві малі "гусенички" з коротенькими лапками, які треба було нагодувати .... і.... Данило...
Гм... Як вони зустрінуться ?
Їй було цікаво і трохи лячно . А раптом,  в нього вже пройшов інтерес.... або взагалі, він зустріне її холодно, як незнайомку...
- Боже... я так переживаю, наче в юність повернулася !

Та страхи виявилися марними : заледве побачивши її, Данило припав до її уст поцілунком шепнувши : " Як я за тобою скучив ! Наче вічність тебе не бачив... Сьогодні заберу тебе до себе і з'їм! "
Від цих слів її знову обдало вогнем, а в животі вибухнула бомба .

- Чекаю недочекаюся - відповіла вона йому і лукаво блиснула очима.
І де поділася вся ота її невпевненість. Як  і коли вона стала кокеткою ?

....Сергій сидів за столиком в кафе і нервово крутив в руках цигарку. Навпроти нього сиділа яскравочервона краля і з викликом дивилася на нього :

- І що? Таки справді тобі не вдасться вирвати хоч кілька сотень тисяч при розлученні ?

- Кажу ж ні ! Я ж не співвласник і ніколи ним не був. Звичайний працівник. Так, на керівній посаді, але, по суті, лише тому, що зять засновника і власника підприємства.
Ну, машина мені залишиться. Але я ж ніколи не думав , що треба щось там дуже відкладати. А все, що мав, то на тебе стратив .... Я ж не думав, що ми з Лєрою розлучимося і доведеться самому про все думати !

- А та твоя екс.... Як її там.... Чула, що чоловік її добре розкрутився, четверту СТО відкрив.... Всі намагаються в нього машини ремонтувати і техобслуговування проходити... Може, ти до неї під'їдеш... Ну , там.... згадаєш старі часи, скажеш , що завжди любив..  і не забув... Може їй від чоловіка вдасться половину відсудити... Все таки діти є.... Одружишся з нею і станеш власником . Чула, вона вдома сидить, дітьми займається .... От ти б і розвернувся.....

- Хто ? Марта ? Нє, Марта мене бачити не хоче... Я в лікарні їй пару компліментів кинув, за руку хотів взяти... А вона так шарпнулася і скривилася.... Нє, Марта до мене не вернеться....

- Ну то шукай якусь іншу дурну, що з тобою буде! А я не звикла з "бідаками" зустрічатися ! Бо коло тебе ще доведеться самій роботу шукати !

І червоноволоса кряля різко піднялася і пішла геть з кафе. По дорозі вона помітила мужчину біля дорогої машини, що міряв її поглядом і відразу сповільнила ходу, почавши заклично вихиляти бедрами і даючи змогу добре себе роздивитися  і оцінити....

( далі буде )