Карма. Частина 17

Мира Александра Маири
- Це жорстоко... Це так жорстоко йти від мене зараз... Залишся... - благально шепотів їй Данило на вухо, стискаючи в обіймах. Його гарячий подих обпікав її шию і змійкою пробігав по тілу, зникаючи десь там,  внизу живота... Ще трохи, і вона не витримає і піддасться на його вмовляння.

Вона легенько чмокнула його в щоку і відповіла:

- Мушу йти.. Вже майже ніч... Не забувай, що я все ще одружена... І мушу вирішити це питання.... І тоді ми зможемо бути разом... Скільки захочемо ...

- Що  означає "скільки захочемо "! - обурився Данило, - я тебе зараз закрию і нікуди не відпущу, принаймі, поки не пообіцяєш залишитися зі мною назавжди!

Десь всередині, в глибині сонячного сплетіння вибухнула бомба,  наповнена блискітками, дзвіночками, веселковим світлом і теплом, і Лєра  посміхнулася і подумала : "Боже, як мало мені потрібно для щастя... Вистарчає просто почуватися бажаною і потрібною... По справжньому..."

А вголос сказала :

; Даню, ну нам же-ж не по 16 років... Ми ж дорослі люди, і знаємо, що життя, часом, може так вибрикнути.... От як з нашою зустріччю....

- Наша зустріч була запрограмована Долею, а на її милість треба здаватися...

- Ну, от я і здалася...

Лєра закинула руки за шию Данилові і  поцілувала його. Він потягнувся до неї,  відповів на поцілунок і провів рукою по спині, зупинивши її на сідниці і притиснув до себе. Її тіло відчуло його тугу плоть і гаряча хвиля знову накрила Лєрочку з головою, закрутила її вихором,  а в вухах зашуміло...

; Даню, дай... Ну...  Зараз ти мене знову "заведеш"... і я таки залишуся... А не можу...  Принаймі сьогодні...  Мушу їхати. Розумієш ? В мене з обіду мобільний вимкнутий. Там мама моя напевне вже з розуму сходить! Напевне  всіх знайомих вже обдзвонила, включно поліцію...  Скоро в морґи почне телефонувати:  я ж до тепер її маленька дівчинка, яка ніколи не затримувалася після роботи. Хіба з татком. Доречі, мушу ввімкнути телефон і хоч заспокоїти її.

...В телефоні було 16 пропущених дзвінків від Сергія і 3 голосові повідомлення.
Лєра включила перше.  Полинув роздратований голос Сергія :

- Не знаю , де тебе носить і чому ти мені не відповідаєш, але в моєї мами стався серцевий напад. Її забрала швидка в лікарню. Я зараз там. Мама весь час промовляє твоє ім'я і хоче тебе бачити. Терміново.

Друге вже було спокійніше:

- Маму стабілізували. Все гаразд. Але вона хоче тебе бачити. Не знаю чому , але хоче про щось поговорити... І де тебе носить !

Третє вона вже не слухала. Поцілувала Данила в щоку і побігла до машини.

Дорога до лікарні була суцільним випробуванням - машини ледь рухалися, більше стояли , ніж їхали... Налаштувала радіо на хвилю дорожніх новин. Десь там, попереду сталася аварія і ніхто не знав скільки часу доведеться простояти в корку.

- Треба шукати  іншу дорогу... Ну, що там мені нарадить "навігатор" ,- і вона ввела адресу лікарні.

Навігатор червоною стрілкою показав, що кількадесят метрів попереду є з'їзд на якусь другорядну дорогу, і ,добряче попетлявши по ній, вона врешті решт таки опиниться там, де треба.

- Ніколи не довіряла я цій високій технології , але треба колись починати, інакше доведеться стояти тут до ранку, - і вона, слухаючи вказівки металічного голосу ,  мужньо з'їхала з головної дороги в невідомість.

; ...Через 300м повернути направо і продовжувати їхати 1,5 км.... Через 100м повернути наліво....  Прямо... Направо... Прямо... 

  Лєра чемно слідкувала вказівкам металічного голосу, поки, за черговим поворотом  фари не вихопили зчичайну земляну дорогу, що заглиблювалася в ліс.

- Заблудила ! От недарма ж я недовіряла всяким тим штучкам! Ну який сателітарний звязок може бути отут, посеред лісу!
Відключила навігатор і просто поїхала по дорозі .

- Десь я таки виїду ! Може до якогось будинку... А там... спитаю в господарів, як виїхати звідси...
Дорога була з ямами, машину хитало... Фари час від часу вихоплювали дерева , дорогу ... дерев'яну огорожу....
Якщо є огорожа, то десь недалеко є село...
Лєра з полегшенням зітхнула і поїхала  жвавіше.

Села не було....  Дорога вперлася в невелику дерев'яну хатину з похиленими стінами, але в одному з вікон світилося світло.

Вийшовши з машини Лєра  з надією постукала в двері.
Тиша...
Постукала ще раз, вже сильніше, і застигла в очікуванні.

За дверима почулися кроки, заскрипів ключ, двері відчинилися і на неї здивовано видивилася молода жінка з великою хускою на плечах ...

- Перепрошую за те, що так пізно турбую... Я... заблудила.... Не могли б ви мені підказати, як звідси виїхати в напрямку міста ?
Десь з глибини хатини почувся тихий старечий голос:

; Марічко, запроси людину до хати, не влишай ї так на дворі. Пригости горням взвару, най си спочине...

Коли Лєра зайшла до сіней, в неї по шкірі пішов мороз - вона впізнала ці сіни і той запах сушених трав... і оту мідну клямку на дерев'яних дверях..

З якимось незрозумілим благоговінням зайшла до кімнати.

На ліжку сиділа все та ж  ворожка, що здавалася їй сном із минулого життя... Вона ще більше постаріла, схудла, зігнулася, але в очах світилися все те ж світло вселенської мудрості...

- Дітинко, то ти ? Я на тебе чекала !  Не бійся, то сама Доля тебе до мене привела.. Таки маю тобі ще щось сказати. Ходи сюди і дай ми руку...

Лєрочка несміливо подала старенькій свою дрижачу руку.

; Видиш, дітинко, я певно скоро юш маю гет іти.... Додому.... Але чула-м, жи перед смертю мала-м тебе ше зовидіти... Знаю, шо тобі було тяжко... Шо ти досць* ( багато) горя пережила... Але то ти  відмучила не за себе...  Але тепер то всьо ся скінчит.... І дадут ти то, шо найбільше хочеш... Але і заберут...
Бо так є.
Бо за всьо тре платити....
Будь сильна, дітинко....

Старенька поглянула на неї своїми мудрими, вицвівшими від віку очима і легенько стиснула їй руку... З руки пішло тепло і розлилося по всьому тілі. І так спокійно стало на душі....

; А до міста, то їдь далі тою дорогою, там потім є село, а за селом виїдеш до міста. Їдь просто і не звертай з дороги.
І не бійся...  І пробач себе...

В якомусь пориві Лєра нахилилася і поцілувала суху маленьку руку бабусі, а та , поклавши другу руку їй на голову, благословила її...

Наче загіпнотизована, Лєра вийшла з хатини, сіла в машину і поїхала... Проїхала село, за ним побачила заасфальтовану дорогу до міста... Помалу чари розвіялися .
 
А ще за пів години вона була під лікарнею.
( далі буде )