Перевод Стиха. Ти До Мене Прийди, Вiдiзвися...

Кошка Ночи
Ти До Мене Прийди, Відізвися,
Через Відстань Мене Віднайди...
Хоч Словами до Мене Торкнися,
У Обійми Свої Загорни...

Обійми Мене Ніжно За Плечі,
До Гарячих Грудей Пригорни...
Не Важливо- чи буде то Вечір,
А чи День Сірий Злої Зими...

Обійми Мене в Сонячнім Світлі,
Й коли Місяць За Хмаркою Спить...
Поцілунками Спий Каплі- Слізки,
Подаруй Мені Спокою Мить...

Від Тепла Твого Стопиться Крига,
Котра Творить Між Нами Стіну.
І Я Знов Засміюся Щасливо,
І Любов'ю Тебе Огорну...

Обійми Мене Ніжно... Як Мати
Обіймає Маленьке Дитя...
Щоби Щастя могла Я Пізнати,
І з Тобою Iти в Майбуття...

Ольга Паньо


Перевод на русский язык:


Прийди Ко Мне, Отзовися,
Сквозь Расстояния Меня Найди...
И Словами Ко Мне Прикоснися
И в Объятья Меня Заверни...

Обмини Меня Нежно за Плечи,
До Горячей Груди Прислони...
Не Важно будет то Вечер
Или День- Серой и Злой Зимы...

Обними Меня в  Солнечном Свете
И когда Месяц за Тучами Спит,
Поцелуями Вытри Капли- Слезки-
Подари Мне Спокойный Миг...

От Тепла Твоего Растворить Лед
Который Меж Нами Стеною...
И Я Вновь Улыбнусь Счастливо
И Любовью Тебя Обверну...

Обними Меня Нежно,
Как Мать Обнимает Ребенка,
Что б Счастье Смогла Я Познать,
И с Тобою Идти в Будущее...