Мушля

Дина Пугачёва
Я стояла на березі моря , не розуміючи - чому ... чому я ніколи його не любила?
"Ніколи не кажи- ніколи"-згадала я , відчуваючи, як воно захоплює мене своєю красою і поглинає відчуттям безмежного спокою. Ніби - у всьому світі існуємо , лише я і море.
Стояла і слухала ритмічну мелодію хвиль.
- "Дивовижне шаманство" - подумала я.
Адже - кожна хвиля відгукувалася в мені емоційним сплеском , схожим на завмирання душі, яке викликала гойдалка у дитинстві. Злет вгору і сплеск  і завмирання, майже - запаморочення.
 Все так, бо ми теж -  вода і хвилі. Вода, яка має більш локальну форму, так зване - тіло і хвилі, які вирують в нас на певних частотах.
Ось так, не дивлячись на шаманство  моря, вмикається мій прагматизм мислення, як побічне явище в бажанні усьому знайти логічне пояснення. Так би мовити - два в одному)))
 Подумала - "От, якби ...".
Якби знайти собі таку мушлю, в яку можна було б вселити часточку своєї душі і залишити  тут - біля моря.
 Я б завжди відчувала його подих.
А ще,  я б співала йому пісні і вони б лунали там  - над хвилями.