Пятнаццаць мильёнау пяцьсот тысяч доларау

Станислав Радкевич
Счастливая эта история началась, когда ко мне в фэйсбучные друзья попросился некий Joseph Kwateng. На аватарке был приличный чернокожий господин в ослепительно-белой рубашке и галстуке. «Black lives matter», – подумал я и нажал политкорректную кнопку «принять».

Вскоре мне в «личку» пришло замечательное письмо. Оно было написано на совершенно не известном мне языке, но общий смысл я понял, что, от души надеюсь, получится и у вас:

Добры дзень, Станіслаў Радкевіч!

Я мiстэр Джозэф Кватэнг, чыноўнік банка ў Ганскім камерцыйным банку. У мяне ёсць важная дыскусія пра бізнес, і я хачу падзяліцца ім з вамі.

Грамадзянін (гражданин?) вашай краіны Рычард Асман Радкевіч меў пэўны дэпазіт у маім банку на суму 15 500 000,00 долараў (пятнаццаць мільёнаў пяцьсот тысяч долараў). На жаль, Рычард загінул у выніку катастрофы егіпецкага самалёта, які ўрэзаўся ў Міжземнае мора. Мой кіраўнік банка ўсё яшчэ павінен ведаць яго смерць, я ведаў, што ён мой сябар (друг?) і я яго бухгалтар. Пры адкрыцці рахунку Рычард не згадаў ні пра сваякоў, ні пра іншых спадчыннікаў (наследников?), а таксама не быў жанаты і не меў дзяцей.

На мінулым тыдні менеджэр банка папрасіў мяне даць інструкцыі, што рабіць за яго грошы. Я ведаю, што гэта (это?) адбудзецца, і таму я шукаў інструмент для вырашэння сітуацыі. Таму што, калі кіраўнікі банкаў ведаюць, што Рычард памёр і не мае спадчынніка, яны будуць плаціць за асабістае карыстанне, таму я не хачу, каб гэта адбывалася. Менавіта таму, калі я ўбачыў ваша прозвішча, я быў задаволены, і зараз я шукаю вашага супрацоўніцтва (согласия?), каб прадставіць вас у якасці наступнага сваяка на рахунку. Рызыкі няма.

Лепш прасіць грошы, а не дазваляць кіраўнікам банка ўзяць іх, я ўжо заможны. Я не прагны чалавек, таму прапаную вылучыць роўныя сродкі па 50/50% з абодвух бакоў, і мая роля (доля?) дапаможа мне стварыць сваю кампанію і стварыць дабрачыннасць (добропорядочность?), якая была маёй марай. Дайце мне ведаць, што вы думаеце пра маю прапанову. Мой адрас электроннай пошты: josephkwateng423@gmail.com

Жадаю вам шчаслівага дня і дабраславіць вас Бог.

Найлепшае прывітанне Містэр Джозэф Кватэнг: josephkwateng423@gmail.com

Не могу выразить всей моей радости, друзья! Ведь я узнал про нового родственника – Рычарда Асмана Радкевiча! Он, к сожалению, памёр, но зато скоро я стану долларовым миллионером!

Какое счастье, что во всех уголках мира (даже в Гане!) столько честных и добропорядочных людей!


                Ноябрь 2020 года, Москва