Ти мене не кохав...

Мира Александра Маири
***
А ти мене ніколи й не кохав :
Ти просто бавився моїми почуттями,
Тобі подобалось, коли ти споглядав,
Як тану під нещирими словами....

Тобі подобалась закоханість в очах,
Що задля тебе - я на все готова,
І лЕстили тобі моя жагА,
І той вогонь, що в тілі відчувала...

І гріло самолюбство й егоїзм,
Моє кохання твої  груди розправляло...
Та переситився...  і холодно сказав :
- Не треба сліз. Тебе я не кохаю.

Не треба слів. Усе було лиш гра.
Що сталось - те вже сталось і минуло,
Це все фантазії,  бо я не обіцяв,
Ти вигадала все, ти все надУмала.

Жорсткий удар і подих мій застиг...
Та перейшло... від мрій протверезіла,
Життя пішло і покотилося вперед
Я через біль пройшла , лишила за плечима.

Пробачила, забула, кинула в пітьму,
Зціпивши зуби  через все переступила...
Не оглядаючись пішла в нове життя,
Де я сама  без тебе залишилась.

Любити вже не зможу - не біда,
Живуть же люди якось без кохання!
Коли є дружба і повага в почуттях
І вдячність за тепло. І розуміння.