Якби ум в я говорити

Иванна Белушко
                ЯКБИ  УМІВ  Я  ГОВОРИТИ

               Якби  умів  я  говорити,
              То   я  би  про  таке  спитав:
              « Мені  вже  рік  - 
              Це  мало  чи  багато?»
               Спитаю  в  мами,
               Спитаю  в  тата…

              «Мамусю,  рік  -  це   мало  чи  багато?»
              «Ти  ж  мій  розумнику  маленький!
              Це  вже  не  мало,  синку,
               Та  ще  рости,  рости  серденько!
               Роки  прийдуть,  прийдуть  швиденько!»

            «  Татусю,  що  ти  скажеш,  друже,
              Рік  -  це  багато,  чи  не  дуже?»
              Чекай,  візьму  ось  калькулятор
              І  порахую  все  завзято:
              Години,  хвилини  і  навіть  секунди…
              Тоді  точніше  буду  знати  -
              Замало  це,  чи  не  багато.
              Тим  часом  ти  рости,  мій  сину,
              Перед  людьми  не  згинай  спину!
               Будь  чемним  і  роби,  що  треба,
               А  що  не  треба  -  не  роби.
               Тоді    завжди  будуть  лади!»

              «  Моя  улюблена  яя!
              Скажи,  чи  вже  великий  я?»
              Так,  звісно,  ти  вже  не  маленький!
              Та  ще  рости  моє  любеньке!
              Ходи,  щось  дам  тобі  смачненьке.
              Гарненько  поїж, 
               Солоденько  поспи,
              Так  ось  і  будеш  міцненьким  рости».

              «Хрісос,  дідуню  мій  рідний,  скажи
              Вуса  у  мене  будуть  коли?»
              Рости,  мій  маленький,
              Здоровим  і  вправним,
              А  зуби  і  вуса  будуть  небарно!» 

             « Дідусю  Григорій,   
              Скажи,   я  маленький ,
              Чи  може  не  дуже?»
              «Ти,  хлопче,  не  квапся,
              Рости,  як  годиться:
              Соску  покинь,
              Ходити  навчися,
              Памперс  на  смітник –
              Нащо  він  здався!
              Ти  парубок  бравий,

              У  дідів  вдався!»

              «Бабусю!  Бабусю!
              Тут  щось  не  так!
              Я  ще  маленький?»
              «Хіба  ти  маленький?
              Ти  майже  козак!
              Ось  скочиш  на  горщик,
              Потім  на   коня,
              Шабельку  у  руки  -
              І  квіток  нема!»
              « Ти  з  мене  кепкуєш?
              Я  надто  малий?»
              « Та  ні  не  кепкую,
              Лише  посміхаюсь,
              Бо  кращого  хлопця
              У  світі  не  знаю.
              Ти  скромним  рости,
              Люби  маму  і  тата,
              Рідних  люби,
              Хоч  нас  і  багато,
              Про  Бога,  мій  любий,
              Також  не  забудь,
              Бо  Він у   житті нам  указує  путь!"

               Всі  кажуть:  «Рости   та  рости,
               Рости  та  рости…»
              «Що  ж,  ляжу  посплю,
               Може  ще  підросту».
          

       
        Думки  Ясика   прочитала  і  своїми  словами  записала  бабуся.
         Відбулося  це  в   листопаді    2014  року.
              Примітка:  Яя   -  в  перекладі  з  грецької  -  бабуся.