***

Мира Александра Маири
***
Мене не любиш ти давно,
Я знаю,
Але тебе, рокам назло,
Не забуваю...
Я часто згадую нас двох
І дні кохання...
Не винен ти, не винна я -
Таким Життя є...
В моїх думках є сто світів,
Тих, паралельних,
І в них живемо я і ти
На різних землях.
І в деяких у нас сім'я
Садочок й хата,
І я на призьбі, не сама:
Діток багато...
А в іншому - вогонь в каміні
Потріскує легенько,
І ми, давно не молоді,
Два голуби сивенькі...
Мене ти ніжно пригорнув
Прошепотів тихенько:
- За день так скучив за тобою,
Моя рідненька ...
А в деяких ми назавжди,
Навіки юні,
В обіймах пристрасних злились
І в поцілунках....
Ну, а коли у серці щем
Мій подих зупиняє -
Втікаю я у ті світи,
Де ще тебе незнаю...
А в деяких... я промовчу...
І тихо
Змахну сльозу...
Щасливим будь...
Не згадуй лихом....

#моїпараболи