про спорт

Владимир Шарик
футбольна сюіта.
- Ну, як я тепер погляну в вічі Вірі??? - з сумом і розпачем дивився воротар футбольної команди "Вимпел" на мяч, що повільно перетнув лінію воріт. - тепер вона точно обізве мене обманьщиком, лузером і невдахою. І права буде, бо я ж їй обіцяв золоту обручку з діамантом, а цей гол перекреслив всі мої надіїї... Голова воротаря безсило впала на зелений газон...
- Про що тут мріяти? - незадоволено думав він, - Хіба можна з таким захистом на щось розраховувати? Це не він, Товстоногов винен в голі, бо ніколи не встигає за форвардами-суперниками, і, відверто кажучи, вже давно відіграв своє і давно пора на пенсію, але де він найде таку дурницю. Правда, йому доводиться ділитись з начальником команди, щоб той дивився крізь пальці на його витівки. А його напарник? Про нього ж і говорити нічого - не вміє грати ні ногами, ні головою. Правда, в дечому він сильний партнер. Я не пліткар, але ходять чутки, що він завів шури-мури з дружиною тренера, а його слово в команді вирішальне... Ото ж бо виходить, що наша сила в плавках, а не в ногах.
Та хай буде захист у нас поганий, але, тоді здається, напад повинен бути на висоті, бо як говорив неперевершиний чарівник мяча Пеле "Ви забиваєте нам скільки можете, а ми вам - скільки хочемо." Ага ж! Держи кишеню ширше, наші забють! Вовченко... Ви знаєте Вовченка, який з воротарської умудряється бити вище воріт, а його напарник - Кроліков... Він добре грає на... балалайці і тому достатньо добре представляє нашу команду на оглядах художньої самодіяльності. Дубов ще грає в нашій команді, котрий порушує спортивний режим, а тренер дивитьсякрізь пальці. От як би я так робив, то мене зразу б з команди вигнали, а Дубову можна, бо його тесть в мерії працює. Отакий розклад у нашої футбольної команди. Що найбільш обідно те, що вони всі вийдуть сухими із води, а моя премія "коту під хвіст". Щотам про каблучку мріяти, коли я не можу купити гуму для своєї "Оки", і доводиться пішки ходити на стадіон... Воротар ще глибше занурився в зелену траву, щоб нічого не бачити і нікого не чути.
А в цей час по полі несамовито гасав з високопіднятою правою рукою форвард супротивника. Він кричав, падав на землю, перекидався, задирав на голову футболку.
- Ура! - співала його душа. - Я забив гол! І мені виплатять за це премію і ми нарешті поїдемо з Наталі на Канари. Я буду чуйним, ніжним, уважним до неї, і нарешті, запропоную їй руку і серце. Вона не відмовить мені, хоч і яскрава красуня, бо хто іще в нашій команді може так добре забивати голи в чужі ворота. Всі тут ледарі і бовдури, і мені вже слід подумати про те, аби залишити цю команду, найти іншу, щоб піднятись класом вище. Тоді б я зміг їздити за кордон, а звідти б я привіз для своєї Наталі новеньку іномарку, як колись це зробив Рональдіно для своєї нареченої. Отоді б вона по-справжньому покохала б мене, і ми б одружились.
- Бути завжди з Наталі- це таке щастя! Я тебе кохаю, Наталі! Це для тебе я забив такого чудового гола! - кричав на повні груди форвард, підбігши до трибуни, де сиділа його кохана. Трибуни теж несамовито кричали, а Наталі посилала йому повітряні поцілунки...
- О, так завжди, - подумав втомлено футбольний мяч. -Варто мені перетнути лінію воріт, як тут таке починається... Трімфи і трагедії, у одних - радощі через край, у других - горе без міри. Я не можу на це дивитись, я хотів би зробити всіх щасливими, але бачу що це неможливо. Мяч катався по траві і думав свою тяжку думку про таке невтішне відкриття, потім позіхнув щосили, не справившись з такими емоціями, та прямо на футбольному полі, у затишку воріт... лопнув, ніби його і не було. Та суддя все одно зарахував гол у ворота "Вимпела". бо згідно з правилами футболу, мяч який перетнув лінію воріт зараховується, навіть в тому випадку, коли він був спущений.