Клята москальска мова?

Александров-Снегирь
За тих, хто там!
Хлопці, не стріляйте в своїх!

Я, як людина, що має російське і українське коріння, несу відповідь за те, що діється на моїй Україні!!! І я плачу!

"Оженівся дурний, та взяв біснувату...
Та не знали, що робити - підпалили хату..."- українське прислів'я.
Хай живе та квітне Україна!
Росіянин з українцем неподільні!

Клята москальска мова.(Епізод перший)

У 2001 році з нами на пляжі в Криму весь день купалися туристи із Західної України(судячи з номерів автомобілів - Івано-Франківськ).Одна жінка і дитина відрізнялися особливо білою шкірою, зовсім не зворушеною засмагою. Проте вони перебували на пляжі протягом усього дня.
Ближче до обіду я, по докторській доброті, підійшов до них і говорю на суржику:
- Шановна пані! Вибачте мене! Але вам і дитині потрібно вже ховатися в тінь!
Так як шкіра у вас і дитини вже рожева... Інакше до вечора будуть проблеми: все покриєтеся бульбашками! Будь ласка!
Пожалійте немовляти!
Жінка пирхнула як кінь, показавши повну відсутність інтелекту. Потім вона харкнула в мою сторону і заявила:
- Я вашу кляту москальску мову не розумію!
Всі дні, що залишилися ми їх більше не бачили... Напевно, вони лікувалися всією сім'єю від сонячних опіків... В принципі, покарання для неї справедливе. Але дитину шкода!

Не потрібно нас дурити.(Епізод другий)

На роботі на швидкій допомозі в Москві пізно вночі мене викликали до полковника російської армії.
Він виявився уродженцем Східної України, з Донбасу. Я купірував йому напад миготливої аритмії, запобіг інфаркт.
Поки я з ним якшался, його паночка-Жінка все коментувала мої дії і поведінку чоловіка, як стурбована... Вона мені цілком сповідалася.
За рахунок чоловіка паночка все життя не працювала ніде жодного дня!
Живучи в трикімнатній квартирі, в центрі Москви вона залишалася ще незадоволеною всім!
Ця паночка-полковничиха стала ділитися зі мною враженнями і спогадами.
Як вони жили в дитинстві на Волині (Західна Україна) в хатах із земляною підлогою, разом з худобою, топили хати коров'ячим і козячим послідом, харчувалися Лободою. Вона згадувала як їх розстрілювали фашисти... Під моїм гіпнозом полковничиха розговорилася і тепер злобно косилася на свого чоловіка, що приносить їй занепокоєння.
Вона тикала в нього пальцем і сердито бубоніла:
- Не треба нас дурити! Шкірний по-своєму з розуму сходити!
Ось ми їх, східних, ненавидимо люто! Бо, дюже злі! Як вовки! Поганці!
Я запитав її :
- Як це? Я вас не розумію!
- Та я сама звидкеля ? - з Західної України родом, а він-зі Східної! - відповіла його жінка.
- Він теж українець! - продовжувала жінка.- Але ми їх, східних, ненавидимо!
- А за що? - запитав я.
- Тю! А ви не знаєте? Та тому, шо у них у мові дюже багато москальських слів! - відповіла паночка.

Гастролі цирку.(Епізод третій)

"У кого е злість, тієї своє серце ість"...
 
У 1993 році в Криму був з гастролями український цирк.
Циркачі всі з Західної України. Жили всі вони по приватних квартирах.
Кілька людей жили в нашому дворі. Це були силові жонглери, акробати, клоуни..Я неодноразово з ними сиджував, ми часто випивали, труїли Анекдоти теплими кримськими вечорами. В якийсь вечір, на тлі сильного підживлення (а пили ми самогон трилітровими банками в спеку!) я запропонував:
- Панове! Будьма!
А якщо Росію та Україну знову об'єднати!
Та й додати б Болгарію, Югославію, Румунію і Грецію до купи?
Адже ми ж всі православні брати!
Я дюже переживаю за розвал СРСР! Як кинджалом по серцю! Це не справа!
На мої крамольні промови наші циркачі відповіли:
- А ми вас ніколи братами не вважали!
Ще з часів Тараса Шевченка Ви нас зі своїм царем обкрадали і гнобили! 
А ми вас всіх годували, дармоїдів, клятих москалів!
Ви каталися на шикарних автомобілях і жили приспівуючи. Всі наші дівчата їдуть до вас працювати повіями і доглядальницями! А хлопці наймитують водилами і світла білого не бачать! Ми вас ненавидимо, хоч ви і українці, а що живете у москалів?...
І їх понесло, і понесло!
- Так, подумав я. - про союзну державу з цими господарями не може бути й мови!
Я тільки не зрозумів свій зв'язок з російським царем!
Незважаючи на цю розмову, я не раз приходив в цирк на вистави з сином.
Ми сиділи в першому ряду і нам все дуже сподобалося.
Але після цієї розмови на серці залишився важкий, дуже важкий осад...
Мені було дуже боляче за те, що мене, з дитинства люблячого матір-Україну, тепер ненавидять за моє місце проживання!
На території Росії більше 30% населення має українське коріння і українські прізвища. Але це не заважає комусь на Україні їх ненавидіти з наполегливим фанатизмом...
На Україні велика частина населення-російськомовна.
Особисто я обожнював українську мову та українську культуру. Але я і проти утиску російської мови. Я За дружбу російського і українського народів!
Я вірю в торжество правди і розуму!
P. S. мені прислали рецензію, з якої я зрозумів, що я все ж пов'язаний з російськими царями і несу відповідь за них! Нема базару!
З точки зору деяких "українців"...
Хочеться нагадати для тих, хто не знає історію, що Росія ніколи не управлялася росіянами!
Спочатку були Рюриковичі, а династія Романових припинилася фактично з 1761 року, з царя Петра Третього, що мав прізвище Гольдштейн.
Катерина Перша була насправді була насправді Скавронська Марта Самуїлівна.
Потім прийшла Катерина Друга, що має прізвища Ангальт-Цербст-Дорнбурзька...
А всі Гольдштейни одружилися на принцесах з Німеччини та Данії. Російський народ спільно з українським скинув царя, що маскується під православного. І змусив зректися престолу!