Песня, , Беларусачка, ,

Вадим Астрамович
                Посвящаю моей жене Светлане

                Вариант 2


  Солист:    1)Сустрэў я красу, у бары лясным,
                Стройну  дзяўчыну,  у куте радным.
                И  цяпер ня сплю,аб ёй марую,
                Каб увідець зноў, маю любую.

                Прыпеў:

  Солист:       Вось ён родны кут,  мая вёсачка,
                Вось  яна  краса, мая птушачка.

  Солист:       Я збяру  букет,  прыйду да цябе,
                Пашкадуй мяне,  Беларусачка.

   Хор:         Я збяру  букет,  прыйду да цябе,
                Пашкадуй мяне,  Беларусачка.

             2)Выйдзі за мяне, я прашу цябе,
                Рэдкая краса  і  душа  мая.
                Разам  мы спяём, песню да зары.
                Сэрца  замірае, стогне   ад сумы.
 
                Прыпеў:

   Солист:      Вось ён родны кут,  мая вёсачка,
                Вось  яна  краса, мая птушачка.

   Солист:      Я збяру  букет,  прыйду да цябе,
                Пашкадуй мяне,  Беларусачка.

    Хор:        Я збяру  букет,  прыйду да цябе,
                Пашкадуй мяне,  Беларусачка.

                Муз. Пропуск

   Солист:      Вось  ён родны кут,  мая вёсачка,
                Вось  яна  краса, мая птушачка.

   Солист:      Я збяру букет,  прыйду да цябе,
                Пашкадуй мяне, Беларусачка.

    Хор:        Я збяру букет,  прыйду да цябе,
                Пашкадуй мяне, Беларусачка.