Робота

Петр Скорук
     «Моє життя складається з двох половин: першу я тебе чекав, другу я тебе пам'ятав» - каже Михайло Веллер.
     Насилу склав в голові сум'яття думок і вихорів, що ніяк не підкоряються системі, -  терор фантазії. Вирішив, що не буду докладати особливих зусиль, щоб стати філософом, - не для мене це, юнаку, який вийшов з самих низів Могилева-Подільського, - мене рятує лише віра в Слово і своє не повноважне поето-письменницьке служіння йому. А тому я завжди говорив, і буду говорити те, що хвилювало і захоплювало мене до інсультовської пристрасті, яка ледь не згубила мене на грішній землі, - про минуле і справжнє життя. Все одно я, безногий, піднімаюся знову і знову, часом дивуючись собі самому. Писав і все одно буду писати про те, що цікаво і близько моїй душі. Щоб поговорити про людей, з якими навічно в цьому світі скувала мене доля - які пішли і ще живі. А якщо миготить в моїх книгах потаємно вистраждана думка, і якщо здасться вона не філософсько обмізкувана, а проста, природня, що ж... Будь-якій людині не можна жити без спроби зрозуміти, навіщо і чому вона живе - ось це і буває моїм, тим самим, маленьким внеском в скарбничку загально придбаного досвіду.
     І ще. Жити-доживати надзвичайно  провінційному письмаку не просто, але у мене є свої переваги, про які треба говорити довго-довго. Тому залишимо цю тему. Життя і робота тривають, а це головне.