Маме на хорватско-сербском Пер. Милиса Божкович

Рахим Карим
MAJKO

Ja zaista hocu da te vidim
Na ovaj dosadni zimski dan,
Gde je moguce da se ponovo sretemo
u basti snova ili u senci?

Da zagledam zeljuno toj lik opet i opet ?
Ne trazeci kao beba,ja' brinem
Gde mogu naci tebe mama, tebe mama ?
Jesam li vidik izgubio zauvek ?

I posle svega,znam ti si uz mene !
Pusti ih pusti je makar na sat oprosti rekoh
Bogu ,ja sam ti !
Ti si me njoj dao -sjecam se

Ti si mije oduzeo od mene !
Pokazi mi lice bez topljenja usamljen sam bez moje majke ovako
?!
Padaju suze opet jeli joj dobro tamo u oblacima ?
Pazi je dobri pazi molim te ja samo pamtim sjecanja !

2014

Translite Srbo-croat languge BOSKOVIC MILICA -J.MICA

AUSTRALIJA

MOTHER

I really want to see you
On these boring winter days.
Where is it possible to meet you again
In the yard, or in a dream, or in the shade?

To quench as my longing, -
I'm looking for your image again and again?
Not finding, like a baby, I’ll bother,
Where can I find you, mom, you?

Have I lost sight forever
After all, you were, I know, with me!
Let them let you go even for an hour
Sorry, I ask God, I am you!

You yourself gave me to her - I remember
And he took it from me!
Show me a face without melting
Lonely without a mom like that ?!

Dropped a mean tear again
Is she good there - in the clouds?
Take care of her, God pray
I will remember her in verse!

2014