Что нужно женщине

Белая Роза-Таня Маслий
                ЩО  ПОТРІБНО  ЖІНЦІ

Більшість пристрасних чоловіків на диво не розуміють елементарних речей…
Жінці потрібно, щоб у Нього не яйця через Неї боліли, а щоб БОЛІЛА за Неї Душа.
Бо саме так проявляється Любов і така любов не може не проявитися.
Якщо ж видимих і Красивих проявів любові немає, значить болять все-таки яйця!! І тільки вони. Як сталось, що у чоловіка, яйця стоять вище за Душу??
Відповідь одна: Тупість панує Його душею, -- Глибоких речей, осягнути Йому не до
 снаги..,
а яйця болять, бо це не тільки вразлива частина тіла, але й найбільш розвинута частина Його душі…
Саме так, скажи Мені з чого складається твоя душа, і Я скажу хто Ти.
В ці часи дуже мало в кого Душа, -- це глибокі і високі почуття, потреба красивих звершень і вишуканої їжі для мозку.
У більшості на даний час, Душа – лише шлунок, яйця і бажання мати видимий Орден між такою ж худібкою…

Крім того, Мені ще необхідна Любов і Служіння  ПОНАД  УСЕ.
Тобто Я – на першому місці, всі інші Авторитети і боги, і справи ПОТІМ.
Якщо чоловік цього не розуміє, або він ніколи не знав Мене.., але якщо бачив і знає, то в очевидячки – неправильна постанова в вихованні, ще з дитинства.

Завжди хотілось поруч відчувати дорослого чоловіка: турботливого, мудрого і сміливого.
А не мамину дитину будь-якого віку.

Біла Троянда
11.2019.