Украина плачет и побеждает

Эжен Соль
ПЛАКАЛА
KAZKA

Врятуюсь від слів твоїх —
Я спасусь от слов твоих —

Буду ціла.
И останусь цела.

За рік образ
За год обид

Не складу
Не сложу

Ціну я.
Цену я.

Горять,
Горят,

Мости горять,
Мосты горят,

І сліз моря.
И слёз моря.

Та знай — Це гра моя.
Но знай — это игра моя.

Менше слів,
Меньше слов,

Більше діла.
Больше дела.

Врятую від стріл твоїх
Спасу от стрел твоих

Хоч би тіло.
Хотя бы тело.

Загнав під лід,
Загнав под лёд,

Не знайду,
Не найду,

Душу я.
Душу я.

Болить,
Болит,

Ой, як болить,
Ой, как болит,

І кров кипить.
И кровь кипит.

Та донька
И дочь

Вже не спить.
Уже не спит.

Менше слів
Меньше слов,

Більше діла.
Больше дела.

Поплакала і знов
Поплакала и вновь*

Фіалка розцвіла,
Фиалка расцвела,

Засяяв день
Засиял день

Таємними знаками.
Тайными знаками.

І мама молода, й закохана мала,
И мама молодая и влюбленная младшая,

На кухні всі однаково плакали.
На кухне все плакали одинаково.

Зотліла ніч, зранку все
Истлела ночь, утром всё

Стало сіре.
Стало серым.

Знайти нові
Найти новые

Кольори
Цвета

Мушу я.
Должна я.

Лице
Лицо

Умий дощем.
Умой дождем.

Що треба ще?
Что нужно ещё?

Дай серцю
Дай сердцу

Під плащем
Под плащом

Менше слів
Меньше слов,

Більше віри.
Больше веры.

Поплакала і знов
Поплакала и вновь

Фіалка розцвіла,
Фиалка расцвела,

Засяяв день
Засиял день

Таємними знаками.
Тайными знаками.

І мама молода, й закохана мала,
И мама молодая и влюбленная младшая,

На кухні всі однаково плакали.
На кухне все плакали одинаково.


ПЛАКАЛА
KAZKA

Врятуюсь від слів твоїх —
Буду ціла
За рік образ
Не складу
Ціну я
Горять
Мости горять
І сліз моря
Та знаи; —
Це гра моя
Менше слів
Більше діла
Врятую від стріл твоїх
Хоч би тіло
Загнав під лід
Не знаи;ду
Душу я
Болить
Ои;, як болить
І кров кипить
Та донька
Вже не спить
Менше слів
Більше діла
Поплакала і стоп!
Фіалка розцвіла
Засяяв день
Таємними знаками
І мама молода, и; закохана мала
На кухні всі однаково плакали
Зотліла ніч, зранку все
Стало сіре
Знаи;ти нові
Кольори
Мушу я
Лице
Умии; дощем
Що треба ще?
Даи; серцю
Під плащем
Менше слів
Більше віри
Поплакала і стоп!
Фіалка розцвіла
Засяяв день
Таємними знаками
І мама молода, и; закохана мала
На кухні всі однаково плакали
Поплакала і стоп!
Фіалка розцвіла
Засяяв день
Таємними знаками

https://www.youtube.com/watch?v=5Fv19KVVya8