зорянi фантазii 3

Мира Александра Маири
   Місячне сяйво чарівним мереживом накрило Землю і все ожило...
Фонтан зблиснув рідким сріблом і заграв на сопілці знайому веселу мелодію...

   Біля нього відразу зібралася зграйка пустотливих Зірочок, і почала жартувати, бризкаючи одна на одну водою.. Рідке срібло тисячами краплин розліталося довкола і, падаючи, легенько подзенькувало срібними дзвіночками. Поряд Цвіркуни заливалися своїм співом і все разом злилося в  чарівну серпневу музику...  На цей нічний концерт злетілися Світляки і по- кавалєрськи почали залицятися до Зірок, смикаючи їх за тоненькі промінчики. Зірки дрібненько захихотіли, замиготіли, заблискали, заграваючи, підморгнули їм всією зграйкою, взяли їх за руки  і  весело закружляли  в танку...

 Тихенько підійшла, присіла на  край фонтану і  занурила руки в приємну  прохолоду....

- Давай! .... Давай... Давай... - ехом повторювали зірочки.

- Сміливіше...Сміливіше... сміливіше!!!.. До нас... до нас... до нас... , - хихотіли вони кришталевими дзвіночками.

 -Нужбо, дай ! - закружляли вони навколо мене, мов комарі.

  І від того кружляння в мене зарябіло в очах, закрутилося в голові і я шубовснула у фонтан, боляче вдарившись головою...

- Ай-йя,-  вирвалося в мене, і я лапнулася рукою за голову.

- Аха-ха-ха-ха!,- гримнуло звідусіль  так,  що аж листя на деревах затрусилося, і, навіть завжди незворушний Стрілець не витримав, опустив свій лук  і повернув голову на цей регіт..

- На очах проступили сльози від болю і сорому : це ж треба! Об'єкт моїх таємних зітхань звернув на мене увагу, а я в такому вигляді... Знайома Зіронька заглянула мені в очі  і шепнула:

- Не  плач! Все буде гаразд!, - і, змовницьки підморгнувши, раптово метнулася і кометою облетіла навколо Стрільця... І..... його пояс! Його пояс падає мені до ніг розсипом діамантів... Здивований, він наблизився і зігнувся, щоб підняти його.

- Який гарний в вас пояс, - несміливо пискнула я тремтячим голоском, - але бачу в ньому щось до болю знайоме... Піраміди Гізи,- вирішила я блиснути моєю ерудицією і зніяковівши опустила очі.

- Ну ще б,- єхидно посміхнувся Оріон, - з нього ж і скопіювали ті Піраміди.

  Я ще більше зніяковіла і почервоніла так, що перетворилася на вареного рака, і шморгнула носом...

  Змилосердившись, Стрілець простягнув мені білу мережану хустинку. Голосно висякавши носа я ,мокра як хлющ,  засоромлена, з підібганим хвостом побитої собаки,  попленталася додому ...