зорянi фантазii 1

Мира Александра Маири
...Теплий вологий вечір дбайливо огортав мене. В повітрі пахло озером і рибою. Від несподіванки я аж звернула погляд до неба, щоб переконатися, що над головою не висить рибна хмара.

Але ні, небо було чисте і зоряне.
  Місяць лукаво посміхнувся мені і підморгнув. Я зашарілася від такого відвертого залицяння, а зорі дружно засміялися сріблястими дзвіночками і замерехтіли, наче зіпсовані новорічні вогні. I від того сміху все небо гойднулося хвилею і одна необережна зіронька, що загавилася і невстигла міцніше вхопитися за небесні поручні, якось перелякано блимнула своїм оком...

  Простягнула руку до неї, прищепила її ременем безпеки, висякала їй носа і витерла перелякану слізку.

 - Дякую, моргнула вона мені, і вибач мене...

 - Нема за що, малеча, все О.К.

  Витягнула чистеньку хустинку і протерла її наостанок, щоб яскравіше світила і, раптом, зіткнулася з чиєюсь теплою дбайливою рукою .

Ще хтось не спить.

Ще хтось як і я в цю мить дивиться в небо .

І через мільйони світлових років ми зустрілися коло тієї перестрашеної зірки, як коло забутого на периферії заклопотаного міста ліхтаря...